Ik was aan het rondstruinen voor een winterjas en zag het merk Navahoo. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn ze warm? Vallen ze op maat? Nacketano wordt niet meer gemaakt en Navahoo lijkt me een beetje overeen komen (met teddy gevoerd, zware jas etc). Wie oh wie
Ik ken het merk niet maar ik ben fan van Ragwear, lijkt ook op Naketano.Staat er geen maattabel bij met advies?Ik neem altijd een maat groter zodat de jas ook lekker zit als ik een dikke trui aan heb ,bv truimaat L ,jasmaat dan XL.
Toevallig heb ik vorige week mijn Navahoo winterjas binnen gekregen, van binnen (boven aan rug) en capuchon heerlijk teddy ❤️ en hij is echt heeeeeull warm! Ik twijfelde tussen rood en zwart, uiteindelijk voor zwart gegaan, bontje om de capuchon heb ik er wel af gehaald. Hou ik niet zo van! Ik ben mega tevreden in ieder geval! https://m.aboutyou.nl/p/navahoo/wintermantel-paula-4401490?vid=38127280&om_channel=PLA&utm_content=ppc&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA_NL_AP_F_Brand_CSS_ADF&gclid=CjwKCAjwv4SaBhBPEiwA9YzZvGF7Bq-SsBlsMDCR3-5uz3m8hj8FUYdK18sh-WEBXfwdVBeo49FxWhoChmcQAvD_BwE
Ik heb er vorig winter (via Amazon) een winterjas van besteld. Volgens mij viel de prijs wel mee. Had de mazzel dat hij nog goed pastte ook. Maar dan de jas: - heb er 1 met zin afneembare nepbontrand op de capuchon. Zo lang dat ding op je rug ligt prima, maar als je de capuchon op je hoofd zet ziet het er eigenlijk niet uit aansluiting rand op capuchon is gewoon niet mooi. (Ik wil graag zo'n rand, want bij regen vangt dit heel veel op en zo blijft mijn bril aardig droog) - ik vind de kwaliteit van de naden slecht. Vorig jaar bij een naaister wat laten herstellen (ik dacht domme pech), maar zag afgelopen week dat hij voor aankomend winter wel weer mag. Bij bijv. mouw en jaszak. Ik ga trouwens niet ruw om met de jas, gewoon normaal gebruik. Wat betreft je vragen: - ja is lekker warm, voelt ook wat zwaarder aan (het is geen dons jas) - ja hij valt op maat Mijn mening: ik koop er niet weer één ... @sannever Ragwear heb ik een zomer/tussen jas van, dat is wel echt super kwaliteit. Geen idee hoe de winterjassen zijn. De maten vond ik daar lastiger, had 3 modellen besteld in dezelfde maat en was echt heel wisselend hoe het zat. Eentje was echt veel te klein.
Ik heb een winterparka ervan, zwaar ,goed warm en kan tegen een flinke regenbui!Moeite met de maten heb ik tegenwoordig bij meer merken, ik kijk dan ook het liefst of er een maattabel bij zit dan kan het haast niet fout gaan.
Oke, ga ik onthouden, want denk dat mijn Navahoo dit winter nog wel mee kan, maar vrees dat ik volgend jaar een nieuwe moet hebben (en 2 jaar met een jas vind ik eerlijk gezegd echt te kort )
Zoiets, kan de mijn zo snel niet vinden: Maar dus losse naadjes zoals dit: Daar baal ik wel van. Ik zal dit nog moeten laten repareren, maar heb zoiets vorig jaar ook gehad. Dus bij de wintersale ga ik proberen een DEGELIJKE winterjas te scoren
Ik heb 2 jaar geleden mijn navahoo winterjas gekocht. Heerlijk warme jas (met verschillende uitritsbare lagen voor als het echt koud wordt) en valt prima op maat! Ik heb de genoemde problemen helemaal niet en ga er nu het derde jaar mee in.
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon pech, ga echt niet ruw om met mijn jas, voornamelijk woon-werk (in de auto) en als ik wandel, boodschappen doe etc. Altijd netjes ophangen (dat lusje is ook al stuk ), heb ook geen kleine kinderen meer, daar heeft de jas ook niet van te lijden. Maar echt domme dingen, gordel dichtdoen in de auto en dan komt de mouw langs de rits, hoppa naadje op de mouw knapt. Nou, dat vind ik niet normaal, heb ik nog nooit eerder gehad bij een jas
ow jeetje, dat klinkt idd alsof je echt pech hebt gehad! (Of ik geluk). Het zijn idd heel gewone dingen die je noemt en het zou ook echt niet kapot mogen gaan daardoor.