Tijn valt net keihard met zijn hoofd tegen de voordeur aan! tegen het raam! Raam kapot, Tijn gillen en alles onder het bloed! Ik raakte licht in paniek en ben met natte doek op me sokken naar de overbuuf gerent! Tijn bleef maar krijzen, en wilde niet dat we eraan zaten. Na 15 min. rustig gekregen en de schade goed bekeken: dik oog, dikke rode neus, bult op zijn voorhoofd, schaafwond op zijn hoofd, en rondom zijn mond een heleboel kleine krasjes! En volgens mij ook in zijn mond iets kapot, maar mag er niet aan komen! Heb gelijk de HA gebeld en kunnen 11 uur terecht! Ben bang dat hij een hersenschudding heeft of iets dergelijks! en hij wil niet drinken wat zijn mondje doet zeer! Hij heeft geen sneetjes die gehecht hoeven te worden en het bloeden is nu ook gestopt, maar men wat ben ik geschrokken! Wat een bloed! 1ste ongeluk is dus een feit! Pffff... kus miek ps: meneer is nu wel weer "normaal" en aan het spelen....
Oh nee, wat schrikken meid! Dan is hij wel heel hard gevallen zeg, als het glas kapot is gegaan. Hoe is het bij de ha gegaan? Ja, jij staat waarschijnlijk nog te trillen op je benen en de kleine is alweer aan het spelen. Hopen dat hij geen hersenschudding heeft zeg. Sterkte.
Och meid toch Wat zal jij geschrokken zijn! Moet je nu nog bijna een uur wachten dat je terecht kan Ik vind dit wel vreemd,lijkt mij dat als dit gebeurd dat het kindje direct gezien moet worden Wens je heel veel sterkte met Tijn
Mja lekker dat je een uur moet wachten...zou ik niet mee akkoord gegaan zijn. Maar jeetje wat n schrik dan heh? Heb t mee gemaakt met mn 2e zoontje. Die was met 9 maanden al aan de wandel en we woonden toen in n flat met n dichte gallerij. Daar lieten we hem altijd als we thuis kwamen naar onze voordeur lopen. Alleen liep die muppet altijd steevast naar de buren ipv net een deur verder naar ons. De buurman had zn deur open (weet ook niet waarom) en had altijd een deur mat voor zn deur. Onze hummel struikelt over t kleedje en valt precies met zn voorhoofd tegen het scharnier van de deur. Schrok daar al zo van (hij zette t meteen op n krijsen mnl) dat ik hem oppakte en tegen me aandrukte. Zn vader wees me er toen op dat hij bloede (had ik in de haast om hem te troosten dus niet eens gezien!) En jeezus mina wat n waterval aan bloed er dan uit zon wondje komt Hij heeft nu nog steeds een lit teken van t wondje wat ze op t ziekenhuis dicht geplakt hebben (bloede nml zo hevig dat we maar even hebben laten kijken...en toen mocht je nog gewoon naar de ehbo met zulke dingen) Maar mooi dat hij alweer gewoon rustig speelt. Kinderen zijn wat dat betreft best makkelijk met dit soort dingen. Moeders staan nog met knikkende knieen en n bonzend hart en de kinders zijn alweer alles zo goed als vergeten en lekker met iets aan t spelen
Meid wat moet je geschrokken zijn! Succes bij de huisarts! En beterschap voor je kereltje en een knuf voor jou!
THX voor jullie lieve berichtjes! Was ind erg schikken, men wat een bloed joh! Meestal uit de mond, maar toch! relativeren is dan even heel moeilijk. Tijn is nu gewoon aan het kletsen, achter de poes aan het rennen en spelen. Nu zit ik me weer af te vragen of ik wel naar de HA moet! Stom he! Mijn eigen HA is namelijk op vakantie, en heb dus nu de vervanger gebeld. vandaar ik ook niet eerder kon! Maar ga wel ff...beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig! pfff..is toch ook echt een gozer he, sleept nu zijn stoel weer naar de tafel, om er op te klimmen..... kus miek
He getsie meid! Wat zul jij geschrokken zijn. Hier een heel onhandig mannetje die altijd onder de blauwe plekken zit, maar zoiets heftigs heb ik nog niet meegemaakt. Ben benieuwd wat de dokter zegt.
Nou ben geweest! Niks aan de hand! Los van een lelijke plek op zijn bovenlip, goed koelen en verzorgen! Hersenschudding dacht ze niet aan omdat hij niet misselijk is geweest. Moet hem vandaag even goed in de gaten houden, en lekker veel knuffelen! Meneer haalde de wachtkamer al weer overhoop dus de dokter zag gelijk dat hij lekker allert was! Ook trok hij de houte meetlint van de muur en die kwam natuurlijk op zijn hoofdje..lekkere bouwvakker heb ik dus! Wel sneu, want zijn speentje doet zeer in zijn mondje, dus nu net met gaan slapen bij hem gebleven en over zijn bolletje geaaid tot hij sliep! Arm schaapje! mama heeft er meer last van dan Tijn! kus miek
Nou, knuffelse vandaag (en morgen en overmorgen...) hahaha Fijn dat je wel een sterk bouwvakkertje hebt dan!
ach wat een schrik zou jij gehad hebben! moet wel lachen om de rest bij de huisarts het is dus een lekkere lompert. mijn dochter is ook zo en hier gebeurd er ook geregeld wat, ze zijn zo snel! gelukkig nog geen grote ongelukken hier. heel veel succes en lekker knuffelen met hem vandaag!