Nou dames, De titel zegt het al. Stel, je hebt een date, het klikt en later beginnen jullie een relatie. Hoelang wachten jullie dan voor jullie voor het eerst intiem zijn?
Hier met mijn huidige vriend was het date 5, maar we gingen maar 1x per week samen uit, dus na ongeveer 5 weken.
Een uur Hahahahaha ok dat was flauw vroeger duurde dat gerust een maandje of twee met mn eerste ex. Met m'n huidige vriend duurde het denk ik een maandje ofzo.. Sex op de eerste date is voor mij zoiezo een no no.. Ik wil iemand toch eerst iets beter leren kennen.
3 maanden, maar we hadden elkaar op vakantie leren kennen en zagen elkaar pas 3 maanden later weer. Tussendoor hadden we wel elke dag contact gehad dus elkaar wel goed leren kennen.
Wat ik me afvraag, is het normaal dat je na een week bij iemand wil blijven slapen omdat de rit naar huis 1u is?
Ligt eraan wat je onder slapen verstaat? Op zich als de klik er is zou ik daar niet zon moeite mee hebben op deze leeftijd... Maar was ik nog piepjong dan had ik de boot afgehouden denk ik..
Ja nou ja hangt helemaal van de situatie af.. Als je 16 bent zou ik zeggen ja Maar als je 26 bent weet je toch heel goed of het juist is of niet Ik kan niet precies uit leggen wat ik bedoel... Als ik naar de relatie van mijn man en mij kijk Zou ik het niet raar vinden Bij ons is en was de aantrekkingskracht enorm ..
Mijn man en ik waren eigenlijk een one night stand. Elkaar leren kennen in de kroeg die nacht met hem mee naar huis gegaan (was de eerste keer dat ik dat deed overigens). Daarna elkaar vaker in de kroeg opzoeken, af en toe op date, geen relatie willen, toch wel een relatie, samenwonen en daarna huisje boompje beestje. We hebben elkaar in augustus leren kennen en zijn in januari gaan samenwonen. En nu na 3 jaar nog steeds happy, inmiddels getrouwd, huisje gekocht en een baby op komst. En dat voor en one night stand.
Nee hoor, dat is niet raar Wij zagen elkaar voor het eerst op maandag en op zaterdag bleef hij voor het eerst slapen. De week erna hebben we voor het eerst ook andere dingen in bed gedaan dan slapen
Ik ken mijn "vriendin" nog geen 2 weken, het schrikt me af dat ze wil blijven slapen, zij is dan weer teleurgesteld en dan zijn er weer woorden. Ligt het aan mij of? Ik heb zo dikwijls meegemaakt dat ik ben gebruikt voor 1 ding, ik wil dat nu vermijden, als ik nog dikwijls de boot ga afhouden zal ik ze kwijt zijn, maar heb er echt geen behoefte aan.
3 maanden na onze eerste date.. Maar dat kwam vooral omdat een vriendin van mij toen zei dat hij het alleen voor de sex deed.. Dat wilde ik wel eens zien, dus hebben we een tijdje gewacht.. Inmiddels zijn we 7,5 jaar samen en ze had gelijk, hij doet het voor de sex
Ik vind dat zo snel wel raar ja. Maar ja, ik ben volgens mij een stuk ouderwetser dan de meeste meiden hier Ik zou iemand anders niet veroordelen die het wel zo snel al doen hoor!! Iedereen moet doen wat goed voelt.
2weken.. ik leerde hem kennen . 2 weken later woonde ik bij hem nu getrouwd en 2 kids ,.., jaja erg snel maar had ff geen andere keus toen ik kwam hier eerst gewoon zonder relatie mja...
Als het voor jou niet goed voelt moet je het niet doen! Als ze echt wat voor je voelt wacht ze wel tot jij er ook klaar voor bent! Is dit je eerste relatie met een vrouw? Jij had toen toch dat topic geopend? Dan vind ik het niet zo gek dat je het rustig wilt opbouwen..
Nee, dit is mijn 2de relatie met een vrouw. Ik kan het gewoon niet, iets in mij houdt mij tegen en ik weet niet wat.
Ja, maar van 'blijven' slapen hoeft het toch niet gelijk intiem te worden? Als je haar uitlegt hoe het precies zit en waar jouw/jullie grenzen liggen? Hoe reageert ze daarop?
Wat voor de 1 normaal is, is voor de ander te snel/langzaam. Bij mn 1e relatie was het na zo'n 3 maanden. Met mn huidige lief dezelfde avond eigenlijk (nadat we een relatie kregen) dat hij bleef slapen. Maar dat kwam omdat dat goed voelde. Zoals je zelf zegt, jij bent er nog niet aan toe. Hou je daar dan ook aan. Kan de ander dat niet respecteren, jammer dan. Dan is diegene niet de persoon voor jou. In een relatie is wederzijds respect namelijk het belangrijkste wat mij betreft.