Aangezien ik hier in het dorp geen leuke schoenen kan vinden voor mijn meisje, zit ik te denken om dit via internet te bestellen... Ik heb leuke gezien van shoesme, maar hoe valt dit merk?? Gewoon, klein of groot.... Thanks!
shoesme valt altijd heel erg goed koop ze ook altijd online voor mijn jongste dochter nu en ze vallen hier ook altijd goed op maat Schoenen, Sneakers & Laarzen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Damesschoenen, Herenschoenen, Kinderschoenen, Schoenen Voor Iedereen - Omoda.nl of Kleding en schoenen online | Breed assortiment | ZALANDO.NL hebben hele erge leuke altijd
shoesme is alleen voor smalle voetjes eigenlijk Je moet kinderschoenen NOOIT via internet bestellen eigenlijk, denk aan lengte / breedte maten , pasvorm e.d. kan evt wel als je een paar hebt gepast waarvan je weet dat ze goed zitten en dan pas online gaan zoeken, shoesme is lang niet voor elk kindje goed..
Ik zou ook niet snel schoenen via internet bestellen, behalve slippertjes ofzo. Maten kunnen zo verschillen, ook tussen schoenen van hetzelfde merk. Zelf vind ik shoesme altijd wel goed vallen, soepel ook. Vind ze alleen vaak niet heel erg leuk. Maar dit jaar heb ik wel een paar shoesme sneakertjes. Mijn dochter heeft een hoge wreef en ik vind haar voetjes ook redelijk breed. Zal per schoen wel verschillen denk ik, degene die ik haar heb gepast, vond ik iig niet heel smal.
Shoesme valt wel op maat. Maar voor je ze besteld zou ik je wille adviseren eerst langs een GOEIE winkel te gaan zodat ze de voetjes eerst even opmeten. Ik zat ook met het probleem, nergens leuke schoenen, mijn dochter liep met 10 maand al en had minivoetjes. Ik ben toen dus maar gewoon voor GOED gegaan in plaats van mooi.Dat is voor mij toch wel wat belangrijker. (ookal zijn ze hartstikke duur en moet ik wel het 1 en ander ervoor laten)
ik bestel altijd en als het niet past stuur ik ze terug daarom die twee sites daar heb je 30 dagen bedenk tijd past het niet dan kan je terug sturen en heb je 2 a 3 dagen later de goede maat geen problemen mee gehad
Shoesme valt klein. Meestal moet je een maatje groter nemen. Verder vind ik ze helemaal niet smal, eerder breed. De oudste, brede voeten met hoge wreef, pastte ze prima. De 2e, smal voetje, dus niet.
Shoesme valt bij ons gewoon heel erg goed. Ik heb altijd shoesme voor onze dochter gehad. Maar volgens mij liggen de maten gewoon goed.
We hebben al heel wat schoentjes gepast....ik koop normaal gesproken ook altijd gewoon bij een goed kinderschoenenwinkel. Ik ben er nog niet overuit....of ik ga binnenkort nog even met haar naar de stad..of ik bestel via internet met het gevolg dat ik evt. moet terug sturen.. Maar bedankt voor de tips!
Onze dochter heeft shoesme schoentjes maat 22 en van merk jochie 21 dus ik zou zeggen ze vallen kleiner en ze zijn inderdaad redelijk smal.
Ik heb nu ook shoesme voor mijn dochtertje haar eerste schoentjes met zachte zool en ik vind ze wel breed vallen en maat gewoon
ik vind shoesme normaal vallen. gijs heeft normale voeten en past prima. ik zou ze ook niet online bestellen.... op de site kun je genoeg verkooppunten zien anders effe bellen van te voren
ik heb ze wel gewoon online besteld hoor en hier vielen ze gewoon goed. Ik heb de voeten wel op laten meten door een erkende schoenenwinkel voor maatadvies.
Mijn dochter heeft 1 paar Shoesme en ik vind ze breed vallen, dus een hele andere mening dan bijna alle dames hiervoor.
shoesme schoentjes bevallen heel goed, volgens mij normale pasvorm! de 1e schoentjes zeg maar hebben een flexibele zool, en dat is heel belangrijk als kindjes net lopen, voor de ontwikkeling van de voet. maar ik zou persoonlijk nooit [kinder]schoenen via internet kopen!!