Fietsstoeltje okbaby sirius

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tammetje81, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand hier ervaring met het fietsstoeltje okbaby Sirius?
    Ben op zoek naar een goed fietsstoeltje voor achter op de fiets. Onze zoontje is 25 maanden. Wij mogen graag fietsen. Het lijkt mij een erg fijn fietsstoeltje. Ook omdat hij in een slaapstand kan.
    Maar hij is best aan de prijs, dus ben benieuwd naar eventuele ervaringen.

Wil graag een fietsstoeltje waarbij de benen goed beschermd zijn!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mijn man heeft hem op zijn fiets en het is een heel fijn stoeltje. Fijner dan de bobike. Beenjes zijn heel goed beschermd. ook fijn is dat het een lichtkleurig stoeltje is en niet zo zwart en daardoor warm als de bobike.

3. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zetten jullie de stoel weleens in een andere stand? Ik heb gisteren via marktplaats een bijna nieuwe okbaby stoel over gekocht. Hier zit alleen geen 7 standen op.

Ach mocht het zo zijn dat me dit welmwat lijkt, kan ik altijd nog 1 aanschaffen en deze dan op de fiets van manlief zetten.

Ben in elk geval erg blij met het stoeltje. Vind het ook een mooi stoeltje om te zien!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja wij zetten het stoeltje af en toe in een andere stand. Is soms weleens handig. Maar als hij er alleen mee naar de supermarkt fietst dan niet. Maar mijn kinderen geven de voorkeur aan buiten slapen ipv in bed.

Deel Deze Pagina