Hoe valt jullie baby in slaap?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier wisselt het. Soms valt ze aan de borst in slaap, nu vaak na een half uur/3 kwartier na de voeding wordt ze moe en dan leg ik haar weg. De ene keer slaapt ze dan wel, soms ook niet. Net werd ze ook wakker en begon ze wat te piepen. 'k Heb haar een speentje gegeven en volgens mij is het nu stil.
    De avonden zijn vaak het lastigst, dan is ze vaak onrustig. Ik ga een keer of 3 naar boven en als ze overstuur blijft, neem ik haar mee naar beneden. Vaak slaapt ze dan inderdaad ook niet en wil ze het liefst aan de borst. Af en toe een avond dat ze wel lekker slaapt, gisteren ook en nu lijkt het ook goed te gaan, dus wie weet verandert dat wel.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ze heeft in totaal een kwartier gehuild, nu is ze nog wel wakker, maar is wel stil in ieder geval..

edit, ze is nu aan het praten, maar ze huilt niet, voor het eerst in maanden dat ze niet huilt als ze alleen op bed ligt!

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Miffy: komt goed! Het is ook een kwestie van even doorzetten hoor. De eerste paar dagen breekt je hart en duurt het voor je gevoel heel lang, maar na een paar dagen zul je al verschil merken en huilt ze aanzienlijk korter en gaat ze lekker slapen. En laat je niet wijsmaken dat dit zielig is, want dat is het echt niet. Is gewoon heel natuurlijk.

4. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -

ja het is inderdaad soms lastig, ik ben ook niet van het laten huilen, maar ze heeft nu wel heel goed geleerd huilen= uit bed
    en 3x per nacht kan dat best vermoeiend zijn als alleen staande-naar school gaande- moeder..

ja mijn ouders werken ook elke dag en ze hebben wel hun rust nodig.. maar ik denk dat ze er gewoon ff doorheen moet en na een maand weet ze dan denkik wel dat jammeren der nergens meer brengt (ze is nu 8 maanden).. maargoed het is wel lastig, het cb probeert me wel te helpen maar t is weinig opgeschoten

ik wil mn ouders ook niet voor de voeten lopen door der dus te laten huilen, ben al lang blij dat ik hier mag blijven.. maar soms dan is het inderdaad echt passen en meten

;)

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Sabinu, vind het heel knap hor van je dat je het zo doet,en nog school erbij ook,en je zal ook gelijk hebben dat het straks makkelijker zal worden,heel veel sterkte meis!

6. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    dankjewel sjees! ik heb inderdaad goede hoop het wel beter gaat worden:) en berichten als jouwe geven me weer een steuntje in de rug

school erbij is soms wel vermoeiend maar ik denk dat heel veel (alleenstaande) moeders daarmee te maken hebben (ivm werk) dus wat dat betreft

7. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @sabinu, toch knap van je, school en zo'n kleine meid. Tis dan idd passen en meten.

Hier ook dat ze niet wou slapen en ze echt wel heel moe was. Heb ook een poos speentjes-periode gehad (elke 10 min., kwartier was ze wakker en huilen om speen) maar heb haar toen indertijd ook laten huilen. Wel ook telkens terug en troosten na zoveel min. maar niet eruit halen. Ze had ook 's avonds echt moeite om te gaan slapen. Nu gaat het (afkloppen) super. Heb ook puckababy toen gekocht omdat ze dus wakker werd van haar eigen gemaai met armen.Ze gaat rond 19.30 uur naar bed en ik moet haar wakker maken voor laatste fles en daarna slaapt ze zo weer verder. S ochtends na 1e flesje gebeurt het ook regelmatig dat ze nog een uurtje of 2 pakt. 's middags is ze over het algemeen veel wakker maar vind ik dat ook logisch en ook gezellig.

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb ook de Puckababy aangeschaft en ben er ook super blij mee.. Milan denk ik ook ;)

Deel Deze Pagina