's Avonds om 21.00 ongeveer badje/douche/tummy, daarna nog een voeding en dan proberen we haar tussen 22.00 en 22.30 in bed te hebben. Slaapzak aan, slaapliedje, welterusten schatje en dan gaat ze eigenlijk altjid slapen tot ongeveer 4:30 (wisselt), dan een voeding waarbij ze meestal niet heel veel drinkt, maar ook dat wisselt, en dan een half uurtje later weer in bed en dan doet ze meestal nog een uurtje of 3. Ze valt dan dus zelf in slaap. Overdag meestal 1 grote tuk van 3 uur, en soms nog een van 2, en dan gaat ze soms wakker en soms "minder wakker" boven in haar wiegje en valt dan lekker in slaap. Soms als ik met haar buiten wandel met de honden valt ze in slaap, als ze dan thuis blijft slapen laat ik haar in de wandelwagen liggen, want als ik haar dan verplaatst wordt ze ongeveer 5 minuten later wakker en wil er dan uit, als ik haar in de wagen laat liggen doet ze ook zo weer een uur of 2 a 3. Dus eigenlijk valt ze altijd zelf in slaap. Soms zit ze wel een tijdje op schoot op mijn pink te sabbelen als ze wel moe is maar de slaap niet kan vatten, of last heeft van haar buikje.
Ja, het is ook echt leuk! Ik had nooit gedacht dat ze uit zichzelf zou gaan aangeven dat ze wilt slapen.. Het is wel nooit een moeilijke slaper geweest, maar dit had ik nooit bedacht...hahahaha. En haar konijntje is haar alles!