Ik heb een leuke winterjas gezien voor mijn jongste zoontje op de site van lief. Ik wil graag weten of dit merk, klein of groot valt. Ik twijfel erg welke maat ik moet nemen, 86 of 92 Mijn zoontje is 84,9 cm.
Ik heb een blauw trainingsjasje voor lemmy maat 68 en ik trok deze aan toen hij in een ruime 56 kleine 62 zat. Vind het ontzettend klein vallen geen fijn merk vind in het persoonlijk. Hoe dat met winterjassen is weet ik niet
De winterjassen van deze wintercollectie vallen normaal volgens lief! zelf op Facebook toen iemand er naar vroeg. Andere jaren vielen ze kleiner, net als hun longsleeves en tshirts vaak klein en smal vallen Ze hebben een eigen Facebook waar ze dagelijks reageren op vragen, misschien een idee?
Ik vind het ook klein vallen! Maar zou sowieso de maat 92 pakken als het wel normaal valt... Tenminste... ik neem altijd 1 maat groter dan de maat waar ze in zit, heb nu dus voor dochter maat 98 gepakt terwijl ze normaal 92 heeft (Jas die ik heb gekocht valt normaal)
Valt heel wisselend. Soms veel te groot ( uit verhouding) en soms veel te klein. Vind de kwaliteit niet super. Ben geen fan zoals je leest
ik vind de jassen dit jaar groot vallen. maar bij lief kun je er geen pijl op trekken. de ene keer smal en lang de andere keer breed en kort.
bij mijn kinderen valt lief normaal uit, mischie verschilt het hoe het kind is gebouwd, maar ik zou zeker voor 92 gaan en misschien als die tegen goed pas aanzit, aangezien lief blijkbaar bij veel kinderen klein valt, nog een maatje groter doen 98 dus. De winter is nog lang nl.
Ik heb twee weken terug een winterjas voor mijn zoontje gekocht en vind deze gewoon 'true to size' vallen!
bedankt dames. Dit zou het eerste zijn wat ik van lief koop hihi. Denk dat ik dan een 92 bestel, zit de jas niet goed kan ik hem altijd terug sturen
Wij kregen van de kraamvisite een leuk jasje maat 56. Daar kreeg ik mijn zoontje met moeite ingewurmd en toen had hij nog maat 50! Ik vond vooral de mouwtjes echt heel smal. Hij heeft hem maar 1 keer aan gehad, echt zonde want het was een leuk ding.
het is altijd verschillend heb er nooit problemen mee gehad bij mijn dochter valt het altijd goed dus dat is wel fijn
Wat ik van lief! Heb valt echt normaal uit kwaliteit ben ik ook tevreden mee hoor! Heb een basic shirtje en die blijft echt mooi. Heeft mn dochtertje al vaak aan gehad.
Wisseld inderdaad nogal. Vaak vind ik het wat breed naar gelang de lengte. Verder redelijk vergelijkbaar aan Noppies (net wat kleiner dan de maat). Hoewel Noppies jassen juist vreselijk groot vallen