Ik heb een heel ander kind.. Sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LaRambla, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Ik denk dat ik even van me af moet schrijven..:)

Onze dochter was altijd lekker rustig, lichamelijk actief maar verder een baby uit het boekje. Doorslapen met 3 weken en sinds 3 maanden van half 9 tot half 9. Ik voedde op verzoek maar mevrouw had altijd een vast schema. Nou prima. In dag in de week naar het kdv, prachtig. Stikvrolijk kind. Goed slapen overdag, altijd in haar eigen bedje. Als ze wakker is lekker spelen, kletsen, rollen, draaien, kraaien etc etc.

Maar sinds 2 weken herkend ik mijn eigen kind niet meer..
    Ze huilt, zeurt, jengelt, ze huilt en lacht tegelijk, is snachts wakker (niet echt wakker want haar ogen zijn dicht en ze reageert niet op mij ) en huilt dan hysterisch, ze wil niet vastgehouden worden, niet losgelaten worden, niet spelen, niet stilliggen, niet in de draagdoek, niet in de wagen, niet in de maxi cosi.. Van de week begon ze zo hard te krijsen dat ik dacht dat we naar het ziekenhuis moesten..bleek ze honger te hebben.. Holy hell.. :$:(

Ik denk en weet ook wel dat het een sprong is maar jeetje mini zeg.. Hebben jullie kinderen hier ook zo'n last van of last van gehad? Ik ben benieuwd!

(Please laat me niet in me remie zijn hahaha ;))

2. Anne Godderij

20 sep 2013
    58
    0
    0
    Between jobs!
    Stein
    Lees het forum er maar op na..zoek eens op 'fase' :)
    Ik heb altijd een checklist (honger, dorst, warm, koud)voor mezelf waar ik eerst alles wegstreep en als ik alles heb gedaan wat ik kon doen gooi ik het op een moeilijke dag.
    Tis af en toe een uitdaging om te achterhalen wat er scheelt. Toen ZL nog een paar oud was heeft hij een dag gehad van extreem huilen..nou meer gillen. Toen ben ik een dag later toch maar naar de huisarts gegaan. Bleek hij een oorontsteking te hebben!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja die fase herken ik nog ;)
    Midden in de nacht krijsen en dan blijkt hij gewoon de ogen dicht te hebben. (droom? Verwerking dag? Who nows)
    En inderdaad zeuren, jengelen als je hem even 'verlaat'.

Ze lijken zichzelf in de weg te zitten...

Tis hier weer goed gekomen, gevolgd door weer nieuwe verfrissende fases ;)

Gefeliciteerd! Je bent (moe)der geworden!!! :D

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hier precies hetzelfde verhaal!
    Heerlijk rustig tevreden mannetje die sinds hij 5 weken is doorslaapt.
    Sinds 2 weken compleet veranderd hij lijkt wel constant chagerijnig. Hij is huilerig, wilt het liefst alleen maar gedragen worden en word snachts ineens huilend wakker omdat die zijn speentje wilt.
    Nu had ik zelf al het idee dat die last had van doorkomende tandjes (kwijlen, verhoging, constant willen bijten, rode wangen etc)
    En ondanks dat iedereen zegt ach nee joh is te vroeg, heb ik vandaag multilind baby tandgel gekocht.
    En ik had vandaag weer mijn lieve vrolijken mannetje terug😊😊
    Dus wie weet is het bij jou hetzelfde? Of in combinatie met een sprongetje.
    wat ik hier ook merk is dat hij nu op een leeftijd zit dat hij heel veel wilt maar het nog niet kan en daar erg gefrustreerd van word.. jou dochter is iets ouder zie ik maar wie weet ook een van deze dingen.
    Succes! Ik weet hoe lastig het is als je alles doet voor je kleine en die maar ontevreden blijft.

Deel Deze Pagina