Hoi, wie weet hoe de maten uitvallen van nextdirect? Met name de slaappakjes. Wij hebben een lange baby, ik twijfel of de 62-68 past, vandaag heeft hij van een ander merk zo'n pakje aan in maat 68 maar die zit nu precies goed. Andere kleding zit hij vaak nog wel in 62. Ik wil wel dat het past natuurlijk als ik wat bestel!
Ik vind de kleding normaal vallen (heb geen specifieke ervaring met de maten die je noemt, mijn zoontje zit pas net in 56). Mijn zoontje heeft lange beentjes waardoor broekjes die bij zijn buikje goed passen vaak te kort zijn, maar hier heeft hij bij de broekjes van Next geen last van. Het valt wel kleiner dan bijvoorbeeld de kleertjes van de Hema, maar die vind ik zelf dan ook weer heel groot vallen.
Hier veel van next en hier zijn het altijd de eerste dingen die hij van een nieuwe maat aan kan. Hij heeft nu 62 en de slaappakjes van next maat 62-68. Die passen precies. Ik zou voor een grotere maat gaan.
Ja hier ook de kleren van Next als eerst in een grotere maat.. Zeker de slaappakjes! Zou groter bestellen