hoe valt kleding van next direct

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mixje, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Hoi, wie weet hoe de maten uitvallen van nextdirect? Met name de slaappakjes. Wij hebben een lange baby, ik twijfel of de 62-68 past, vandaag heeft hij van een ander merk zo'n pakje aan in maat 68 maar die zit nu precies goed. Andere kleding zit hij vaak nog wel in 62. Ik wil wel dat het past natuurlijk als ik wat bestel!

2. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik vind de kleding normaal vallen (heb geen specifieke ervaring met de maten die je noemt, mijn zoontje zit pas net in 56).

Mijn zoontje heeft lange beentjes waardoor broekjes die bij zijn buikje goed passen vaak te kort zijn, maar hier heeft hij bij de broekjes van Next geen last van.

Het valt wel kleiner dan bijvoorbeeld de kleertjes van de Hema, maar die vind ik zelf dan ook weer heel groot vallen.

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hier veel van next en hier zijn het altijd de eerste dingen die hij van een nieuwe maat aan kan. Hij heeft nu 62 en de slaappakjes van next maat 62-68. Die passen precies. Ik zou voor een grotere maat gaan.

4. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja hier ook de kleren van Next als eerst in een grotere maat.. Zeker de slaappakjes! Zou groter bestellen

5. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    ok, dank jullie. Zou jammer zijn als het niet past, zag dat retour sturen je wel zelf moet betalen.

Deel Deze Pagina