Hoe valt kleding van next direct

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Matirini, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Hallo,

Ik heb een leuke overall gezien voor mijn zoontje van 16 maanden heeft kwa lengte maat 80 nu hebben ze hem alleen nog in maat 74-80 en ik weet niet of dit te klein zal zijn.

Iemand ervaring hier mee?

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zal goed vallen tot groot.

Het valt in algemeen maat groter en erg breed.
    Ik vind dat ze een rare pasvorm hebben het staat niet bij smalle kindjes maar ook niet bij brede kindjes.
    Ik zou niet weten wat voor figuur kindje moet hebben om het goed te dragen. Ik vind kleding hun tot maat 62/68 wel ok maar alles wat ik had gekocht in maat 74-86 is gewoon niet leuk. Gelijk op mp gezet zelfs met kaartjes nog aan.
    Enkel jurkjes zijn wel okey maar broek/trui etc niet zo vind ik

Jij heb jongetje miss is anders hoor.
    Ik vind kwaliteit en prijs ook niet echt wat al hebben ze soms wel leuke dingen tussen qua design maar stof is bagger vind ik.
    Persoonlijk vind ik next direct iets voor thuis lekker broek aan en shirt.

3. soeee

soeee Niet meer actief

Ben het totaal niet met piccolina eens haha.

Sara heeft bijna alleen maar kleding van Next. Welke overall heb je gezien? Misschien kan ik je dan helpen :) Als hij maat 80 heeft, zou ik gewoon 80-86 nemen.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Groot. Dochter is net twee en past eerder in maat 'anderhalf tot twee' dan in 'twee tot drie'.

En piccolina, hier past alles van next wel heel goed. Dochter is wel een stevige brok met 90e percentiel voor zowel lengte als gewicht. Misschien dus toch eerder gericht op 'gevulde' kindjes.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier valt het ook vooral breed en groot terwijl kindjes echt niet heel klein of onder gemiddeld groot zijn bijv.

6. emilia

emilia Lid

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig vorige week voor het eerst besteld, mijn oudste is bijna 2 en past de maat 2-3 jaar goed. Het is net iets ruim, maar zeker niet veel te groot. Van andere merken gaat ze nu net naar maat 92. Ik vind het mooie kleding, goede prijs - kwaliteit verhouding. Het is ook netjes uit de was gekomen :)

7. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik vind Next groot vallen. Maar zeker voor een overall is het lekker als het niet te strak zit en zou ik maat 80-86 nemen.

8. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Dank je voor jullie reactie dan word het dus niks want maat 80-86 was
    uitverkocht.
    Ga geen risico lopen zoontje is smal maar wel lang. Dan nog even verder zoeken naar leuke overall.

9. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Zou het wel nog even in de gaten houden, vaak komt kleding nog wel terug op de site te staan bij next direct.. Dus misschien staat die maat er van de week ineens weer bij :)

Deel Deze Pagina