Buggy voor op fiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DragonBaby, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar een buggy, welke zouden jullie dan aanraden?
    Hij moet voldoen aan de volgende eisen;
    - nieuw, dus niet via mp
    - budget is zo'n beetje 50 euro
    - het moet een lichtgewicht buggy zijn, want hij moet mee kunnen op de fiets
    - Hij moet zo'n zonnekap hebben.

Ik weet niet of er nou nog meer eisen zijn en waar handig is om op te letten. Qua standen maakt het denk ik nu niet enorm veel meer uit.

Ik weet dat ze bij de Prenatal een 2 standenbuggy hebben, die licht genoeg is. Ik weet niet of dat wat is.
    Anders weet ik dat ze daar een Chicco London buggy hebben, maar daar staat geen gewicht van bij dus ik weet niet of dat wat is.
    Ik weet dat Kruidvat af en toe buggy's te koop heeft, maar ik weet ook niet wat het gewicht daar van zou zijn.

Zijn er nog andere mogelijkheden?
    En welke zou nou echt aan te raden zijn?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen :D

2. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Niemand die kan helpen?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Quinny zapp?
    Wel boven budget.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    De zap is veel te zwaar!

de kruidvat lijkt mij erg licht!! Maar hebben ze niet altijd

wij hebben een koelstra voor achterop. Dit gaat perfect. Nieuw ietsje duurder maar ik had m voor €20 incl drager :) en heeft zelfs een ligstand!

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben ook een koelstra buggy. Kan goed mee op de fiets en heeft idd meerdere standen.

6. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Die koelstra, is dat die Koelstra Limbo? Of een andere koelstra?
    Want die Limbo is wel in de aanbieding nu bij de Prenatal.
    Dan wordt het wel wat duurder, maar ik geloof dat er niet heel veel keuze is met mijn genoemde budget en dat ik dan toch iets hoger moet zitten..

Maar die van Prenatal met 2 standen is dan niet zo goed? Of minder goed?

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens mij hebben wij de simba, maar wel goedkoper dan ze nu bij prenatal staan. (Dacht tussen de 60 en 75 euro, maar is al 3 jaar geleden)

Ik ben toen naar een winkel gegaan en heb rondjes gelopen met de verschillende buggys om te voelen hoe ze reden. De koelstra reed gewoon beter.
    En deze gebruiken we nu al zo'n 3 jaar ;)

8. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Voor op de fiets hebben wij de Nijntje buggy bij de Babydump gehaald. Weegt ongeveer 7 kg en met de buggy drager werkt het prima.

Nu heb ik 2 weken geleden de Chicco lightway (incl voetenzak) gekocht voor bij opa en ik moet zeggen, die rijdt veel soepeler!
    Alleen past zoonlief hier nog niet helemaal goed in, hij is erg smal en de zitting vrij breed.. Maar met de voetenzak erin gaat het prima.

Mijn buurvrouw heeft die van kruidvat, maar ze vind het geen fijne buggy. Rijdt erg stug op de weg zegt ze.
    Ik zou gewoon naar de winkel gaan en er een aantal uitproberen, kijken welke je het lekkerste vind lopen. Wij hebben bewust wel voor een 5 standen gekozen, zodat zoonlief toch nog wat kan liggen en slapen, mochten we toch langer onderweg zijn.

9. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Die Simba is nu wel heel erg duur zeg. Raar dat dat dan zo'n verschil is.

Maar ik kom er in de winkel ook niet echt vaak uit, want er zijn er zoveel en uiteindelijk vind ik veel goed en als ik het gekocht heb valt het ineens tegen.
    Dus vandaar dat ik even wil kijken welke al gelijk afgeraden wordt en welke aangeraden zodat ik daar tussen even kan kijken.
    Maar ik denk dat ik toch nog maar een paar keer even moet gaan kijken.

Deel Deze Pagina