Niet allemaal hoor. Hier 4 rompers liggen van zeer elastisch katoen. Heerlijke dingen voor ons smalle meisje. Maar het valt wel klein en smal. Ze heeft van lief! 62/68 aan terwijl ze nog maar in een 56 zit...
Klein, had hier zelfs wat truitjes die hij nooit aankon want zijn hoofd paste er niet door, sta je met je maatje 56
klein. Ik vond de shirts vooral kort vallen. Geen gezicht. Rompers moet je echt minimaal een maat groter hebben van Lief!.
Smal en lange mouwen. Had ik een mooi shirt in maat 62 of 68, weet ik niet meer. Nou ze heeft het 1x aan gehad want toen paste ze het al niet meer. Erg zonde dus.
Heel klein en smal. Toen mijn dochter nog geen 62cm was, paste ze mt68 van Lief al niet meer, kreeg rompertjes gewoon met geen mogelijkheid dicht, ze zaten enorm gespannen om haar armpjes... en ze had ook een truitje in mt68 dat niet meer over haar hoofd paste. Hier was ik er sowieso geen fan van; ook toen ze wel enigszins pasten, was de pasvorm gewoon vreemd. Mijn dochter was ook wel flink, maar met andere merken nooit echt problemen gehad, hooguit dat ze een maatje groter nodig had. Maar Lief heeft nooit mooi gezeten...
M'n meisje heeft hier een shirt aan maat 92!! En een jurkje maat 86 dit terwijl ze nu maat 80 heeft... Altijd al een maatje of twee groter nodig gehad.. Ook in het verleden kleinere maatjes idem dito..
Nou ik heb een kang smal kind maar het was altijd al gauw een naveltruitje wat veel te breed was ... Dus ik vind het juiste breed en kort
Hier viel het ook heel breed en veel te kort. Net een te groot.naveltruitje. Eén keer aangehad en daarna nooit meer iets van Lief gekocht.
was ook mijn ervaring van 3,5jaar geleden. Heb een shirtje maat 50/56, wat gewoon nog te groot is. Baby2 is nu bijna 2 maanden, was vorige week 58cm en 5050gr... Vooral de mouwen idd! Daarentegen vind ik de rompers die laatst bij AH werden verkocht weer wat klein. Daarvan past ie al in 62/68. Mss pasvorm in de loop der jaren aangepast? Hoe dan ook, op de rompers na, koop ik het niet meer.