Alles gaat goed met mn dochter en ik maak me ook absoluut geen zorgen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid vroeg ik me af wanneer jullie dreumessen de laatste vier kiezen kregen? Ze heeft nu al minstens een half jaar geen nieuwe tand of kies meer gehad en er is ook nog geen spoor van die laatste vier kiezen te bekennen. Ik dacht altijd dat een kind gemiddeld voor het tweede jaar een compleet gebitje had, maar aangezien ze nu 22 mnd is gaat ze dat niet redden denk ik .
De oudste pas na zijn 2e verjaardag en bij de jongste zag ik toevallig vorige week onderin de puntjes doorkomen. Bij beide heeft er ook een hele tijd tussen gezeten, tussen de kiesjes en de laatste achterste kiesjes. Geen zorgen, ze komen wel
Geloof dat de kiezen nu aan het doorkomen zijn. Die is twee geworden zonder compleet gebit. Ik had dat ook gehoord/gelezen, dat het gebit rond de tweede verjaardag compleet zou zijn. Nou, hier bijna dus
Mijn meisje word overmorgen 20 mnd zij heeft nu alle 8 haar kiesjes. 4 boven en 4 onder. Ze mist nog 1 hoektand en dan is ze helemaal compleet.
Ok, dan reken ik ook maar gewoon op een compleet gebitje na naar tweede verjaardag. Ik hoop maar dat die laatste kiesjes niet al teveel pijn doen met doorkomen. Het was juist zo relaxed met al maandenlang geen tanden en kiezenpijntjes meer
Ik gok dat wij hier ook niet compleet zijn met dr 2e verjaardag. Ze is nu 1,5 en heeft nog maar 6 tanden... 2 onder en 4 boven en verder nog niets! Dus of er moet in een half jaar ineens nog heel veel bijkomen of ze wordt 2 zonder compleet gebitje