Mijn ervaring is dat de echte babykleding van noppies erg klein valt. Weten jullie of dit ook zo is bij de wat grotere maten? Dan weet ik of ik maat 80 of 86 ga bestellen in de sale
Ik vind maat 80 van Noppies ook echt maat 80 zal ik maar zeggen. Vind niet dat het heel klein uitvalt maar ook niet heel groot. Mijn zoontje is nu 78 cm en heeft nog een aantal vestjes & truitjes in maat 80 van Noppies en die passen perfect op dit moment. Paar cm erbij en het zal wel wat te krap zijn..
Hier valt het toch wel wat krapjes. Mijn dochter is nu 78 cm, en haar jurkje van maat 80 is te kort (valt midden op de pamper ).
Noppies blijft klein valle, zoontje zit nu net in maat 86, maar heeft bovenkleding van noppies maat 92 en dat is dan echt niet te groot
Mijn dochter is nu 74 cm. Dus dan ga ik denk voor maat 86, eventueel sla ik de mouwen wel om. Vindt het wel fijn als ze kleertjes wat langer aan kan.
Noppies valt normaal kwa lengte en smal. Voor mijn jongens moedt ik vaak 4 mt groter nemen snders was het te klein.
dochter draagt nu 80 en 86 van noppies, beide kan nog ene niet lang meer en 86 kan ze nog wel even aan. De normale broekjes van noppies vallen normaal tot lang, verschilt per model. Dochter is nu 78cm. Het valt niet zozeer klein, maar wel smal dus bij wat vollere kindjes neemt de kleding meer op en is het sneller ook weer te klein. happybee had nog de meeste noppies artikelen, overige sites zijn vrijwel uitverkocht.
Bij de oudere collecties had je de babycollectie en de kindercollectie (geen idee vanaf en tot welke maat ze precies liepen), toen was er volgens mij wel aardig wat onderscheid. Maar inmiddels is er nog maar één collectie (en de newborn, maar dat is toch anders ) en volgens mij valt alles gewoon hetzelfde? Ik vind Noppies altijd vrij smal en vaak ook in z'n algemeenheid wat kleiner vallen. D. past 74 nog, maar gaat nu richting 80, maar van Noppies zit 80 prima.
Zo ik heb van noppies en van name it kleertjes besteld. Heb het even naast elkaar gelegd, name it maat 80 is groter dan noppies maat 86.. Wat een verschil kan er dan in die maten zitten