Noppies valt idd klein, dus in jouw geval zal je voor 86 of 86/92 moeten gaan. (Beter erin groeien dan te klein kopen, toch?)
Dames, helpt me alsjeblieft, ik weet het niet meer! Ik wil graag dat roze jasje (ja, met die stippen ) voor m'n dochtertje kopen, maar ik zit echt met de maat in m'n maag. Ze past nu net 74 en verwacht dat ze dat zeker tot aan haar verjaardag wel aan kan. Dus welke maat winterjas?? Ik denk zelf 80, omdat winterjasjes vaak ruim vallen, moet ik 'm niet groter nemen. Nou heb ik vandaag wat kleertjes van Noppies in de winkel bekeken (wat is er al veel weg, niet normaal ) en ik twijfel nu ook welke maat ik daarvan moet nemen.. ik weet het echt niet meer. Vanaf een jaar groeien ze niet meer zo hard natuurlijk.. maar dan nog, zal ik dan 80 nemen of toch 86. In de winter is ze 13/17 maanden. Als ik haar lijntje op de curve volg, zou ze met 12 maanden ongeveer 78 cm zijn en 9,4 kg. Liefs Huismus
oke jouw dochtertje is nu net zo oud als de mijne een jaar geleden. Die ging toen ook van 68 naar 74, ik had een jasje van prenatal gekocht, maat 80. Het was een kort jackje, dus ietsjes wijd viel niet op. Ik moest toen de mouwen omslaan en dat is de hele winter zo gebleven. Ik heb vorige week die jas gepast en nu is tie perfect. Mooi kdv jasje dus. Zo zou ik denken dat 80 groot genoeg is. Moet wel zeggen dat mijn dochter niet zo hard gegroeid is en is nu 79 cm. (met bijna 22 maanden) ze is dus wel wat kleiner dan de jouwe, maar dan denk ik dat ze er wel mee door moet komen. Misschien hebben anderen een ander advies.
Ben heel blij dat je even meedenkt, dankjewel! Ik denk dat het jasje in maat 80 wel goed moet zijn. Maar nu twijfel ik dus over de andere kleertjes van Noppies. De legging neem ik sowieso in maat 86, maar het truitje, vestje, spijkerbroekje en rokje.. ik weet het niet.. het valt wel klein, maar ben zo bang dat 86 weer te groot is.
noppies valt klein hier. Haar eerste pakje heeft ze het broekje langer aan gekunt dan het truitje ondat deze onhoog trok.
Ons meisje was bij haar geboorte 45 cm. De truitjes van noppies maat 50 paste idd als eerste goed terwijl ze in de rest nog kon zwemmen.
Hmmm, ben nu toch geneigd om dan van de kleertjes maat 86 te nemen voor de winter. Heb een spijkerbroekje maat 80 van Noppies en die is net zo groot als de broekjes van de H&M/Hema, maar dan maat 74. Lastig hoor.