Er zal ongetwijfeld al een topic over zijn, maar ik kan het zo snel niet vinden. Wie kan mij vertellen hoe Noppies jeans vallen? Ik wil op internet wat bestellen, maar twijfel nog over de maat. Normaal heb ik maat 36 in broeken, soms ook maat 34. Jeans heb ik 27/28. Nu heb ik van de vorige zwangerschap een Mamalicious spijkerbroek maat 27, maar deze is echt veel te wijd nu. Mn heupomvang is 90 cm. Wie heeft ervaring met Noppies? En ook hoe vallen de broekspijpen? Ik heb wat stevigere bovenbenen in verhouding. Maar als het een beetje stretch is (vaak bij positiemode) is dat geen probleem natuurlijk.
Ze vallen inderdaad ruim.....ik heb twee noppies broeken 2 maten kleiner gekocht. Ze lopen ook best uit, daar kun je rekening mee houden... Ik los dat op door ze even wat warmer te wassen en daarna in de droger. Dan zitten ze weer als gegoten .
Als mamalicous maat 27 te groot is, dan is noppies zeker te groot. Ik draag van mamalicous maat 27, maar van noppies maat xxs.
Hmm misschien moet ik dan eerst maar eens even gaan passen ergens, voordat ik op internet bestel. Misschien dat die broek van Mamalicious te groot is, omdat die wat uitgewijd is van mn vorige zwangerschap. Wel moeilijk hoor! Bij babykleertjes vond ik Noppies juist smal vallen.
ik vind noppies ook ruim vallen hoor. had er 1 gekocht toen ik 14 weken zwanger was en ik twijfelde om een maat groter te nemen. hij leek me strak. maar hij loopt ook flink uit hoor. zou m zeker niet te groot nemen!