Ik vind river island te vergelijken met zara/mango qua maat. Hm valt hier altijd een maat groter. Mijn zoontje is heel smal en de skinny broekjes van river island zaten gelukkig goed.
Dan ben ik blij dat ik voor iets groter ben gegaan voor beide jongens Mijn beide zoontjes zijn vrij breed en groot, dus dan was de precieze maat, kantje boord geweest denk ik. Bedankt voor je reactie!
Mijn oudste heeft 1 shirt van River Island zag ik gisteren, die is leeftijd 4-5 jaar. Dat is ook wat ik nu besteld heb. Vraag me alleen af of het voor de jongste ook goed zal zitten, die heeft nog wat babyspekjes haha
Nou ik heb een totaal andere ervaring met river island. Heel leuk broekje gekocht (slim fit) maar man wat valt dat wijd!! Lijkt wel.of hij zo'n 90's broek aan heeft strak bij je middel en dan bij je heupen mega wijd house broek geval 😂 qua lengte is hij wel goed trouwens. Hij ligt hier al reserve broek (lees word echt nooit gedragen) in de kast 😂
Dat is wel apart Moekje, dat is een skinny jeans... Lijkt mij niet dat die als een hele wijde broek zou moeten zitten. Woensdag komt mijn pakketje binnen, ben heel benieuwd! Ook omdat ik 2 paar schoentjes/instappers heb besteld voor mijn zoontjes.
Ja heel gek en nu weet ik dat mn zoontje geen breede harry is. Hij is lang en smal. Maar heb hem aangetrokken bij de kleine van een vriendin en dat is wel echt een bonk van een jongen (absoluut niet dik, maar gewoon lekker breed) maar daat viel hij ook zo raar bij. Lag dus niet aan mn zoontje maar echt t model. Agh ik laat hem lekker in de kast liggen, wie weet maak ik er ooit nog een korte broek van als hij bij zn middel eenmaal goed past