Hallo. Mijn zoontje heeft relatief lange armen, aangezien alle longsleeves die goed zitten echt flink tekort zijn bij de armen. Maat groter ziet er niet uit (zit dan goed bij de armen, maar ook als een soepjurk😊. Weten jullie merken/winkels waar de truitjes relatief langere armen hebben? Groetjes!
Die zitten bij mijn slingerapenarmen kind net goed . Ik heb hetzelfde probleem. Vooral bij jassen een probleem. Hij heeft nu een jas van de Jola die goed zit. H&M gaat vaak ook nog wel redelijk, al verschilt het soms wat per kledingstuk.
Onze dochter had afgelopen winter longsleeves van Zeeman. Moet de mouwen nu nog oprollen, haha! Dochter is vrij lang dus heeft altijd een maat groter dan volgens het "schema". Ze is nu ruim 2,5 en heeft van sommige tshirts(met korte mouw) al 122 aan!
Quapi valt lang en smal. Mouwen zij altijd ruim bij mn zoontje. Hij heeft nu boven maat 110 maar van quapi maat 110/116 en zit perfect mouwrn zin alleen wat lang. Mijn zoon heeft juist t probleem dat alle shirts snel te kort zijn maar qua breedte een grotere maat nog wijd is.
Alle longsleeves bij coolcat hebben altijd van die enorm lange mouwen. Bij Hema vind ik de mouwen ook best lang.