ik vind deze merk heel mooi.maar weet niet hoe het valt.is er een shrunk maattabel ergens op internet? hoe lang zijn de broekpijpen en taille of heupen vr jongens?weet iemand dat?
Kids Clothes - Boys Collection by Scotch Shrunk - Scotch & Soda Online Shop Mijn favoriete merk voor mijn zoon (en straks vanaf 104 ook voor mijn dochter ) Het valt vrij smal en lang maar zeker niet extreem. Zoon is 109 cm en draagt 110-116 en dit is niet absurd groot of wijd. Hij draagt ook nog 104 en dit is nu wat aan de kleine kant aan het worden. Broeken zijn verstelbaar. Shirts zijn trouwens wel vrij lang (mouwen vallen mee) Erg leuk merk en blijft ook erg mooi! Voor niet al te brede of al te smalle jongetjes is het erg mooi (zelfde geldt voor meisjes). Dus normale verhoudingen passen het beste of iets smaller.
ik snap dus die maten niet bij maattabel. zoon zou nu 104 moeten hebben maar na 104 is het meteen 116?of betekent dat 104 104-110?dat zou perfect zijn vr winter. hij past inderdaad met heup etc bij 104.
Shrunk kent volgens mij geen aparte 110. Wel 110-116. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Zoon draagt nu nog broeken 104 maar die worden duidelijk te kort (108 cm) en hij moet over naar 110-116 en die zijn nog te lang. Alle broeken zijn vertelbaar in de taille. 104 valt waarschijnlijk wat lang voor jouw kindje (logisch) maar met 15 kilo zit het waarschijnlijk wel aardig om de billen
hij hft vr deze zomer geen kleding meer nodig.het is dus vr winter bedoeld. hij zou als hij zijn lijn volgt 102cm lang zijn in nevember met 3 jaar. ik denk dan dat hij met 104 niet de hele winter door kan, maar moet op n gegeven moment 110 hebben. maat 104-110 zou dus perfekt zijn. maar 110-116 is weer te lang. omdat op tabel na 104 meteen 116 staat dacht ik dat ze 104-110 als maat hadden. maar dat is dus niet zo?
cygnet: alleen jij en ik vinden het mooi denk ik.... maar ja hun maten zijn gewoon anders 4-6-8 en inderdaad dan maat 4 is 104-110 denk ik.