ik zoek mensen die ervaringen hebben met de hoofdkussens van de action hoe zijn deze, liggen ze goed liggen ze lekker gaan ze lang mee ect ect ect............... Hoor het graag
Heb ze pas gekocht voor op de boot. Nog niet gebruikt dus geen idee hoe ze liggen. 6,49 ofzo waren ze. Heb de synthetische.
Ik heb ook eendenveren! Hij stonk wel een beetje in het begin, echt naar eend - volgens mij Maar na flink kwijlen en met mijn hoofd heen en weer rollen en mijn lichaamsgeur verspreiden is dat gelukkig zwaar verminderd. Hij zakt wel een beetje in, dus ik moet er nog een kussen bij halen! Ik ben echter wel 's werelds grootste draaikont in bed en kan geen enkel kussen opgeklopt en/of in model houden, dus laat dat je niet tegenhouden. Ik lig er in ieder geval heel erg lekker op! Ik zou er alleen twee van willen hebben.
Exact hetzelfde wil echt geen anderen meer wat liggen die kussen heerlijk!! Heb ook die boxkussens van hun maar is meer voor de sier als kussens erbij op bed
thnx, ja want ik wil ze ook halen voor hier, maaar dacht eerst ff info winnen, want strx is het geen fijne kussen oid hebben er nog meer mensen een action kussen
toevallig heb ik ze 1 a 2 maanden geleden gekocht.. liggen wel fijn deuken best wel erg in maar ook weer erg snel uit dus ze blijven niet "plat" liggen heerlijk heb ook die van 6 a 7 eu.