Vannacht lag ik wakker en kon niet meer slapen. Heb wat oude topics doorgelezen hier en kwam erachter dat ik sommige reacties van mezelf nu niet zo snel meer zou plaatsen (of juist wat scherper zou reageren) Ik ben gegroeid. Door het leven. Door wat ik meemaakte. Positief én negatief. Maar zeker ook door hier actief te zijn. Het forum leerde me beter nadenken, mijn mening bijstellen, soms ruimer te denken. Ik heb hier veel mensen zien komen en gaan, mensen die zich lieten kennen of me juist positief verrasten waarvan ik uitspraken meenam in m’n werk. Ik heb mensen (echt niet zóveel als sommigen denken ) op negeer gezet en mijn hemel, wat was dat een goed idee als ik soms op het knopje ‘toon genegeerde inhoud’ druk Kortom: nog altijd blij dat ik me hier ruim 6 jaar geleden aanmeldde. Wat leerden jullie hier?
Dat ik niet de enige ben die niet zwanger kan worden En die negeerknop heb ik recent ontdekt! Volgens mij zelfs na een tip van jou. Hoezee!
Wow 8 jaar! Ja, het is gelukt, nog vrij snel eigenlijk als je vergelijkt met andere dames hier. Voelt nog steeds onwerkelijk, hoe raar dat ook klinkt. Maar 8 jaar. Wat een reis!
Haha irl vind ik het heel moeilijk om mijn mond te houden als ik t ergens niet mee eens ben of als iemand onzin verkoopt etc. Ik merk hier op het forum dat ik regelmatig wat lees en dan al meteen een bepaalde reactie in mijn hoofd heb, maar dan toch verder scroll en niet reageer.
Dat mijn schrijfstijl net zo is als mijn hoofd en dat mn dochter kennelijk erg veel op mij lijkt. (behalve die roze en glitter tik, die eenhoorns kan ik nog inkomen) En alles over reflux (helaas).
Ja het was me wat. Er was wel een andere partner voor nodig, een scheiding en het kostte me één oog, maar hee, dan heb je ook wat Luc zat er wel de maand nadat ik m’n spiraal eruit had laten halen
Hoe fijn het soms kan zijn om je hart te luchten bij 'vreemden'. Veel praktische zaken ook geleerd hier: cyclus in kaart brengen, tempen, wanneer ovulatietesten gebruiken etc etc. En geleerd hoe ontzettend fijn het kan zijn om verhalen te lezen, te 'praten' van vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten qua zwanger worden, miskramen etc.
Dat je op de benzinemeter in het dashboard van je auto kunt zien aan welke kant het klepje zit. Heel handig. En dat er mensen zijn die compleet buiten mijn bubbel leven en dat ik, hoe fascinerend ook om ideeën te horen die compleet anders zijn, maar snel terug ga naar mijn bubbel. Dus eigenlijk dat er op macro niveau gewoon heel parallelle werelden bestaan die naast elkaar bestaan, geen overlapping hebben en waar je nooit wat van hoort omdat jouw media en vrienden/bekenden dat ook niet van weten.
Dat het etiket in kleding altijd links zit, dat je daardoor ook kunt zien hoe om me shirt moet. Haha echt heel serieus, denk vrijwel wekelijks aan zp