Cadeau foto's 5 jaar samen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jij82, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    [FONT=&quot]Hey dames,[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Vraagje;[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik ben eind deze week 5 jaar samen met mijn vriend.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik had gezegd dat ik niet te gek of duur ging doen wat cadeaus betreft. [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Voor ons 1-jarig samenzijn heb ik als verrassing een soort fotoshoot gedaan, vond hij toen heel leuk.[/FONT]
    [FONT=&quot]Omdat we nu net geen jaar vruchteloos bezig zijn om zwanger te worden, en in de hoop dat het binnenkort ooit wel eens zal lukken en ik dus niet meer de platte buik zal hebben die ik nu heb dacht ik dat het een leuk idee zou zijn om opnieuw een fotoshoot te doen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Ondertussen ben ik wel wat veranderd, van uiterlijk, en gewoon om dit lichaam nog even te vereeuwigen.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Nu vraag ik mij af hoe ik die het beste aan hem toon…[/FONT]
    [FONT=&quot]Afdrukken in groot formaat wordt al snel duur, ik dacht eventueel op de iPad? Met eerst een tekstje en zeggen dat hij een muziekje moet aansteken terwijl hij ernaar kijkt…? [/FONT]
    [FONT=&quot]Ik weet het niet.[/FONT]
    [FONT=&quot]We gaan vrijdagavond uiteten, misschien daarmee iets doen of…?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Dus mijn vraag nog even duidelijk:[/FONT]
    [FONT=&quot]Hoe kan ik mijn vriend letterlijk van zijn stoel blazen (of uit de zetel blazen) met foto’s… Een leuke manier om in te kleden zeg maar [/FONT]J[FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Groetjes[/FONT]

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Niks aandoen? :p Zet op een cd'tje foto's van jullie samen met een nummer eronder wat jullie allebei erg mooi vinden is dat misschien een idee?

Deel Deze Pagina