Is hier iemand wel eens geweest? Zo ja, war vonden jullie ervan? Wij moeten volgende week naar Duitsland en wilden op de terugweg daar shoppen. Is wel een uur extra rijden dus ik twijfel..
Tja, voor een keertje wel leuk. Maar om er zolang voor om te rijden, nee, dat zou ik niet doen. Het is niet speciaal.
Ik ben er een keer geweest. En ik vond het wel leuk om te shoppen. Zou er niet meer speciaal voor naar toe rijden maar als ik in de buurt zou zijn zeer zeker wel!
Ik ben er ook al geweest het is er wel leuk maar speciaal er voor naar Duitsland rijden zou ik nimmer doen!
Ik vond het wel leuk.. maar volgens mij waren er vooral duurdere winkels van wat ik mij kan herinneren
Ik zou daar volgens mij wel een week kunnen shoppen!!!! dus ja, ik zou er wel voor om rijden! Gratis parkeren, te gekke winkels, leuke restaurantjes (buiten aan de 'boulevard'...).
Idd met kerst is het heel mooi daar! Weet je als je een uurtje moet rijden dan zou ik er eens heen gaan en dan weet je het zelf. Het is eens iets anders e dus waarom niet dan? groetjes
Is leuk! En een uurtje is niks. Wij rijden er 4 uur voor, lekker een dagje uit. Leuk shoppen daar en gezellig hapje eten.
Wij zijn daar vorig jaar ook geweest. Vind het zelf een hele fijne winkel centrum. Genoeg verschillende winkels. Gratis parkeren. En onwijs lekker eten.
Ja echt wel de moeite waard hoor! Heel gezellig, en alles zit er ook. Iemand schreef van dure winkels, maar ook gewoon de h&m , Zara, c&a, New yorker hoor. Je kan je er zeker een dag vermaken. En buiten super leuke eettentjes. Parkeren is gratis en veel schone toiletten en eet en drink gelegenheden dus. Wij gaan sowieso eind november weer als er kerstmarkt is, nog leuker (en dat terwijl ik niet eens zo'n kerstmens ben)
Ik ga daar volgende maand heen met 3 vriendinnen om te shoppen. We blijven daar dan ook overnachten dus ben ook wel benieuwd naar de reacties hier.
Is zeker leuk. Bedankt voor de tip. Is al weer lang geleden dat ik er ben geweest, Vlakbij gratis parkeren. Veel winkels, lekker weten. Gewoon doen dus.