Hoi! Ik vroeg mij af hoe jullie alle Zwitsal flesjes, Bepanthen tubes, enz bewaren. Bij de twee meiden had ik een grote mand waar ik dat allemaal in "gooide". Maar heb voor deze kleine meid een mooi plankje boven de commode. En daar wil ik graag drie roze opbergzakjes plaatsen. En daarin de flesjes. Van die zakjes, waar je nu momenteel veel wasmanden van ziet. Je kan ze dus helemaal plat maken en het is van dat krakende stof. Eerst kwam ik overal die dingen tegen (die kleintjes dus) nu zie ik ze nergens. Heb online volgens mij alles afgezocht. En heb alle bakstenen winkels afgelopen die het maar zouden kunnem hebben. Dus als jullie nog een winkel weten hoor ik dat graag! Maar ik ben benieuwd hoe jullie dat doen
Hier staat het in mandjes. Had van dat soort zakjes, alleen dan gehaakte. Werkte voor geen meter, alles bleef of onzichtbaar in de grabbelzak of het bleef halverwege hangen. En dat was onhandig vanaf het moment dat zoontje besloot dat ie constant wilde omdraaien op de commode.
Zwitsal shampoo op de badkamer, Bepanthen en sudocreme op de plank. En dat zijn al onze verzorgingsmiddelen.
Mijn zoontje heeft van die rieten mandjes rechthoekig met stof erin, ooit tegengekomen bij de action. Onze dochter wou ik die ook geven maar kon ze niet vinden dus ik heb stoffen besteld (en gelijk meer dingen zoals aankleedkussenhoes in dezelfde kleuropstelling) bij made by daan. Kreeg ze enkele weken terug binnen en vind ze erg mooi Oh en hier zitten qua verzorgingsmiddelen de medicijnen etc in. Dus pcm, luuf, calendulanzalf, neusdruppels, thermometer etc. De shampoo staat beneden in de badkamer. Gewoon bij het bad. De kinderen gaan daar in bad dus is die plek het handigste.
Shampoo enz staan nu nog op het plankje maar gaan richting de badkamer. Thermometer en zalfjes enz heb ik in een klein vierkant mandje in de commode staan, gewoon bij de action vandaan. Zoiets als op de afbeelding. Je hebt ze ook van baby’s Only die zijn zacht en met teddy en duurder
Haarlotion, bepanthen/sudo en wat zachte creme of bodylotion staat bovenop de plank. Toen ze nog in de tummy of babybadje ging stond hier ook de shampoo en wasgel, dat staat nu in de badkamer. In de bovenste la van de commode een mandje met thermometer, alcohol, watten, zetpillen, tandendruppels, neusspray enz.
Shampoo, wasceme en badolie in de badkamer. Billencreme, bodylotion, vette creme, huidolie, haarborstel in een rosegouden draadmandje op de commode. Zetpillen, thermometer, luuf, neussray zitten in een ehbodoos in het keukenkastje.
Bij de 1e alles in een een mooi wit mandje van de action geloof ik. Daar zaten dan pcm, thermometer, bepanthen etc in. Shampoo en dingen liggen gewoon in de badkamer. Bij 2e alles ook in een mandje. Aankleedkussen lag altijd beneden op tafel in de kamer. Bij dochter de eerste 8 weken ofzo, bij zoon langer. Nu...heb ik een trolley besteld van de ikea. Daar kan ik alle spullen in kwijt die je bij de hand wil hebben, rompers, verzorgingsspulletjes baby, maar ook mbt borstvoeding geven, zoogcompressen etc heb ik dsn bij de han waar ik ook maar heen ga of ga zitten met hem. Lijkt mij ideaal. Was ik daar bij de eerste maar op gekomen.
Ik heb van de action een heel leuk gekleurd gevlochten mandje. Die zijn er in verschillende maten en kleuren. Voor mijn zoontje had ik ze in zeegroen en voor onze dochter nu in het roze. Heb de grootste maat voor de luiers en een maat kleiner voor alle andere spullen zoals babyolie, bepanthen, thermometer, alcohol, vaseline enz...
Jaaaa! Dat bedoel ik. Maar dan in het roze Maar echt bedankt voor de tip. Ik heb daar nu wel zo'n soort wasmand besteld. Een roze natuurlijk super leuk!
Ze hebben ze ook in het klein voor 2,99. Alhoewel ik nu zie dat ze nieuwe printjes hebben. Misschien dat je in de winkel nog de vorige collectie kan vinden. Online heb je ze met het varkentje erop en aardbeitjes.