Hallo allemaal, Even een vraagje, ik zit te denken om het winterjasje van z8 (brecht) te kopen voor mijn dochtertje. Ze zit net in maat 68, soms broekjes nog 62. Zou maat 80 dan veel te groot zijn? ze zijn er namelijk vanaf maat 80 en een beetje te duur als het niet lijkt of veel te groot is... Iemand ervaring met deze jas? Alvast bedankt!
Vrees dat dat echt veels te groot gaat zijn. Gisteren toevallig winterjasje voor dochterlief gekocht van Name It. Ze is nu net 1 jaar en draagt maat 68 en 74. Dacht qua winterjasje maat 80 te gaan kopen, maar armpjes kwamen maar tot halfverwege de mouwtjes! Dus toch maar maat 74 gekocht.
Ik zou het het proberen waard vinden, je kunt als blijkt dat hij echt te groot gaat zijn altijd nog terug sturen ? mijn ervaring met de z8 winterjassen is dat hij toch zeker 1 maat en soms 2 maten kleiner valt, Mijn Zoon had 104 maar kon makkelijk een 128 aan En onze middelste had maat 92 maar de z8 winterjas had ze in 110 Hoe de Brecht valt weet ik niet, maar het lijkt me een model te hebben waarbij het niet storend is als het lekker over de billen valt ook fijn op de fiets als het gevroren heeft dat ze op haar jas kan zitten, Mouwen weet ik niet of dat makkelijk om te slaan is
Mijn ervaring met Z8 is dat het vrij klein valt, dus zou het gewoon proberen! Voor een winterjas is het ook niet erg als de mouwtjes aan de lange kant zijn, lekker warm!
Zou het in de winkel gaan passen. Mijn ervaring met Z8 jongens jassen is dat ze best wel groot vallen heb geen ervaring met de meisjes jassen.
Zou geen echte winterjas doen voor die ukkies zit zo vreselijk opgepropt en onhandig. Z8 heeft hele fijne borgvesten zitten lekker comfortabel en met sjaal en muts erbij in de voetenzak of lekker onder de deken meer als warm genoeg. Ik zou echt niet zo'n echte winterjas kopen veel te onhandig en totaal niet comfortabel voor die ukkies
Maar tegen de tijd ts het jasje gebruikt ( haar dochter ) is het november en het kindje een maand of 10 en kan dan prima mee op de fiets, een borgvest op de fiets is echt te koud vind ik in de winter Maar ben het verder met je eens hoor borg vesten zitten fijner en ik vind ze ideaal
Bedankt voor alle reacties!Is denk ik het proberen waard,hihi. En idd heb ook een borgvest gekocht, maar wij zijn afhankelijk van de fiets dus in de winter kan ze mooi voorop de fiets en dan lijkt een winterjas me wel zo warm!
Dan zou ik idd zeker een echte winterjas doen Z8 valt echt klein dus ik zou proberen en anders toch retour?
Het verschil tussen 74 en 80 vind ik niet zo groot, ik trek nu soms al iets van maat 80 aan terwijl ze pas net in 74 zit. Het is dan alleen iets langer maar de pasvorm is verder prima.