Hoe valt Z8 voor meisjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ster27, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik wilde voor mijn nichtje wat van Z8 kopen, maar hoe vallen de shirtjes en jurkjes voor de meiden?
    Ik vind de shirts voor de jongens altijd ruim vallen, maar hoe zit dat bij de meiden?

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook hoe de leggings vallen.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind het wat groot vallen en ook wel wat breed. Oppaskindje heeft er veel van en de zomerjas is 92/98 past dochter ook en ze heeft eigenlijk maat 104, maar ze is wel smal. Leggings vallen ook breed, mijn dochter zou het te wijd zijn in haar eigen maat.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ik heb bijna alles van z8 wel in haar kleding kast haha

Jurkjes vallen lang die heeft ze vaak een maat kleiner
    Rokjes vallen smal en kort die heeft ze vaak een
    Maat groter
    Jasjes vallen ook klein uit

En longsleeves juist weer heel groot

Mijn dochter heeft maat 74 van rok en broek maar bij zacht 80/86
    En jasjes maat 80 maar heb nu weer bestelling moeten terug doen om een jasje in maat 92/98 te bestellen omdat ie zo klein valt

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hmm, dan ben ik bang dat ik het jurkje te ruim besteld heb. Heb net een longsleeve in mt 74 besteld, die kan ze evt meteen aan en een jurkje in mt 80. Nu maar hopen dat ze nog even flink doorgroeit en van de zomer de mt 80 past.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind de jurkjes goed op maat vallen... Leggings groot en rokjes ook truitjes vallen ook wat groot

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    z8 valt heel wisselend. Misschien kan je beter een specifiek item noemen. Ik heb voor mijn dochter een jurkje gehad die klein viel. Voor mijn zoontje een vest dat klein viel maar de jas (voor beiden) valt groot.

Deel Deze Pagina