Box en huisdieren

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een appartement waarbij de slaapkamer van onze kleine man direkt grenst aan de woonkamer. Vrienden van ons hebben een soortgelijk appartement maar geen huisdieren en zij hebben de box nooit gebruikt. Ik heb wel huisdieren en wil een wippertje kopen en een draagzak en later een loopstoel. Ik twijfel of ik wel of niet een box moet aanschaffen want als ik ga koken durf ik de kleine niet alleen in de box te laten want geheid dat mijn katten dan in de box springen (stel je voor op zn hoofdje:$)

Dan doe ik hem liever in zijn bedje met de deur dicht denk ik of in het wippertje of draagzak. Ik heb geen ervaring met een baby, wat is handig met spring-grage katten?

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen dat doen! Ik heb ook een kat en vroeg me af hoe ik hem uit de box ga houden en uit het wippertje :( Katten gaan zekerrrr JUIST daarin. Ook 'snachts zie ik m al voor me hoe hij de box als bedje gaat gebruiken ?!

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Hier 3 katten.
    Voordat de kleine geboren werd hebben we hier ballonnen in de box gelegd. Een paar keer is een ballon geknald omdat er een kat in sprong, en na een tijdje reageerden ze daar nog nauwelijks op haha.

Ze zijn nooit in de box gesprongen terwijl mijn zoontje er in lag, terwijl ik ze daar juist wel voor aan zag (nieuwsgierige aagjes). Denk dat ze toch een beetje op hun hoede waren voor dat kleine mensje in de box.

Als we geen gebruik maken van de box, vouw ik het boxkleed dubbel. In de wipstoel had ik altijd aluminiumfolie liggen en in de kinderwagen en maxicosi leg ik ook altijd folie in als deze niet gebruikt worden.

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief