Helaas hier geen zara winkel in de buurt. Hoe valt zara eigenlijk? Dan wil ik het gewoon bestellen via hun eigen site. Ze hebben het ook over 82 12 tot 18 maand & 86 18 tot 24 maand. Meisje heeft nu maat 80 aan. Moet ik hier dan ook 82 aan houden? Of moet ik naar de maanden kijken? Ze is bijna 19 maand. Help!
Ik vind de bovenkleding en jurken best krap vallen. Broeken zijn smal en lang. Mijn dochter draagt veel van Zara en de maat 12 tot 18 maanden zit nu precies goed. Ze is nu ongeveer 78 cm en draagt doorgaans nog 74/80.. Als je wilt dat het nu precies goed zit, zou ik die maat nemen. Wil je er over een maand nog in passen, zou ik eentje groter doen.
Ik zou in ieder geval niet naar de maanden kijken. Mijn dochter heeft van zara maatje 74 en die is van 7 tot 9 maanden! nou ze is al een jaar gewoon kijken hoelang ze is en dan iets groter nemen!
Ik vind zara voor maat 74-80 echt raar vallen. Ze hebben leuke kleding, maar alle t-shirts lubberen bij de kragen en na een paar keer wassen is de vorm eruit. De broeken vallen groot.
Voor mijn dochter valt het super! Vooral de broeken, met haar smalle heupen en lange benen! Bovenkleding vind ik over het algemeen wat kleiner vallen (niet alles).
Ik vinde de truitjes erg klein uitvallen en de broeken groot en lang. Mijn dochter had maat 62/68 & kon de tshirts van maat 74 al aan.