4e zwangerschap zwaarder? 4e bevalling sneller?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liebrando, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik heb al 3 prachtige kinderen mogen krijgen, en er is plek voor nog 1 zo mooi wondertje. Ik hoop dat het ons gegeven mag worden. Nu vroeg ik me af hoe jullie je 4e zwangerschap hebben ervaren. Zwaarder of makkelijker? en hoe was jullie 4e bevalling? weer zwaarder of juist nog makkelijker?

2. liebrando

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vond m heftiger, maar dat kwam vooral omdat ze tijdens de weeen en er tussendoor behoorlijk zat te trappen... bevalling ging t snelst van allemaal.. ook omdat voortijdig de vliezen spontaan braken.. bij de andere 3 is dat niet gebeurd..

eerste duurde 30 uur (inleiding)
    tweede thuis 8 uur
    derde thui/ziekenhuis 6uur
    vierde thuis/ziekenhuis 5,5 uur..

Zwangerschap vond ik op zich niet zwaarder, maar in combinatie met een kleine peuter (20 mnd bij geboorte anna) wel zwaarder.
    De andere 2 waren 2,4 jr toen er een broertje of zusje bijkwam en die 8 maanden verschil heb ik zeker wel gemerkt..

SUCCES

SUCCES!!!

4. liebrando

de 1e was 24uur thuis alsnog naar het ziekenhuis
    2e was 1,5uur ingeleid ziekenhuis
    3e was 3 uurtjes thuis
    Laatste 2 dus vrij rap. De een zegt dat een 4e snel kan gaan, de ander zegt dat het ook wel eens moeilijker kan zijn ondanks dat het de 4e is.......

Kwa zwangerschap was me 3e aardig zwaar omdat ik vanaf 24weken al plat moest en dan nog een van 1,5 en 3,5 jaar onder me had. Die probeerde me uit waar ze maar konden, maar ik vond het ook rot tegenover hun dat ik zoveel plat moest. Hoop als ik zwanger mag raken van een 4e wondertje dat we met zijn allen dan heerlijk kunnen genieten van de laatste zwangerschap en wondertje die we mogen krijgen. Het zal echt de laatste zijn.

Dank je!!

Deel Deze Pagina