Mijn zoontje van net 1 (21 december 1 geworden) slaapt nu nog 2 keer per dag (van 10.00 tot 11.00 en van 15.00 tot 16.00 ongeveer). Ik wil hem graag naar 1 middagslaapje brengen, net na het brood rond 12.30 tot 14.30 ofzo, maar tot op heden is me dit nog niet zo goed gelukt. Rond 11 uur is ie echt moe, maar slaapt dan maar heel kort. Hoe oud was jullie dreumes toen ie van 2 naar 1 slaapje ging en hoe is dit gegaan, nog tips?
Teun ( nu ook 1 jaar 08-12-2006) slaapt ook de meeste dagen nog 2x hoor...soms houd hij het vol met 1 slaapje en die is dan van half 11 tot half 1.... ik denk dat ze het zelf wel gaan aangeven...net zo als Teun van z'n laatste fles savonds afwilde....
youame is 15 maand en slaap 1x petr dag van 15.00 tot 16.00 heel af en toe 2x per dag maar das vaak als wij nog naar een verjaardag gaan enz en hier is het eigenlijk vanzelf gegaan
mijn eerste kon het na zijn eerste verjaardag wat langer volhouden tot de boterham en ging toen vanzelf over naar een middagdut van 12.30 tot 15.30
Inge zit nu ook in die tussen fase. Gister heeft ze van 10.00 tot 12.15 uur geslapen en `s middags was ze ineens niet moe en vandaag heeft ze van 11.15 uur tot 14.00 uur geslapen (maar was na een half uur wakker geschrokken van een droom en na half uurtje weer in slaap gevallen bij mij) en nu weer niet geslapen `s middags. Ik kijk ook of ze het volhoudt `s ochtends en als ze echt moe is gaat ze naar bed en `s middags hetzelfde. Afgelopen week stortte ze steeds tussen 16.00 en 17.00 in en sliep dan nog een half uurtje tot een uurtje (met veel gehuil, want ze wilde niet, maar was wel heel moe) en nu de afgelopen 2 dagen ging het dus ineens goed.