's nachts vaak wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ties word altijd 's nachts een aantal keer wakker. Meestal is het een kwestie van alleen speen geven en dan slaapt hij verder, terwijl meneer dondersgoed weet hoe hij die speen in zijn mond moet krijgen. De ene nacht hoef ik er maar 1 keer uit voor hem maar er zitten ook nachten bij dat ik er wel 20 keer uit moet. Nou vraag ik me af waar dit door kan komen. Kan het zijn dat hij het te koud heeft? We hebben 's nachts de kachel altijd op 17 graden staan, en enkel glas in de slaap kamers dus het is best fris. Nu ligt hij ook altijd zo te wurmen dat hij helemaal bovenin zijn bed ligt met de dekens dus nog maar tot aan zijn middel. Hij heeft wel een warme slaapzak aan, en een pyama eronder en dan 2 dekentjes. Wat zou het anders kunnen zijn? Heeft er iemand een idee?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien gewenning? wat doet hij als je niet komt voor de speen?

3. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Dan gaat hij huilen, en als je hem dan laat gaan gaat het huilen over in brullen

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan ook zijn dat ie je uit probeert hè?! De donderstenen weten t allemaal al heel goed nl.. :)

5. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ja ik weet het..... maar ben ook weer bang dat als ik hem laat gaan, dat ik uiteindelijk nog langer bezig ben omdat hij zich helemaal overstuur huilt en dus echt getroost moet worden.....

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Blijft idd moeilijk.. Ik hoor aan Justin's gehuil wanneer t echt menens is. Hij huilt gelukkig niet zo vaak dus.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    geloof niet dat ie het koud heeft hoor, want dan zou het niet over zijn als je zijn speen geeft. lars heeft alleen een pyama en een slaapzak, die kruipt tcch gelijk onder de deken vandaan :s. maar die heeft t nooit koud. misschien toch een keer laten brullen, kijken wat er gebeurt... ze zijn slim genoeg, waarschijnlijk zal hij binnen een kwartiertje zelf dan zijn speentje maar pakken en verder slapen. en anders kan je altijd nog gaan kijken. sterkte ermee iig....

8. Niet meer actief

dat heb ik nou dus ook met ayman

nu wil hij niet alleen zijn speentje hij wil effe opgepakt worden en getroost worden of een slokje water drinken en op mijn arm dut hij weer in en kan ik hem terug in bedje leggen....en dat gaat soms wel zo'n 6 keer per nacht (normaal maar 1 of 2 keer)

9. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Wij hebben dat ook gehad met wout.
    Na 2 dagen ook een paar x eruit te zijn geweest zei mijn vriend
    laat hem maar huilen. Met pijn in mijn hart heb ik hem 15 tot 20 min laten huilen, en daarna hebben we hem niet meer gehoord.
    Nu heeft hij het ook weer.

Maar soms is even een aai over de bol genoeg, dan zijn ze gesrokken van een vervelende droom ofzo denk. En willen ze even weten dat wij er nog zijn.

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heeft ayman miscchien last van een tandje in aantocht ?

11. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    krijgt de kleine genoeg te eten? klinkt raar maar bij onze zoon zijn we van 4 naar 3 voedingen gegaan en dat gaat op zich goed, maar bij zijn groentehap krijgt tijn 90cc fv erbij, ik was dat aan het afbouwen en hij werd wel 20 keer per nacht wakker, nu krijgt hij toch nog die 90cc bij de groentehap en slaapt heerlijk door. succes

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier dachten wij ook dat t honger was, maar hier is t onmogelijk. Justin krijgt om half 6 anderhalf potje (of 400 gr) groentehap. Soms wat toe en om kwart voor 7 n fles fv van 150 cc dus..

Deel Deze Pagina