hoe van 3 naar 4 uur tussen de voedingen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door odet, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij gebruiken kruidvat voeding. Deze voeding vevalt ons en Fabian prima. En het is ook nog een stuk goedkoper namelijk 5,99.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja die had ik ook, totdat ik op een gegeven moment stad en land moest afzoeken om het te krijgen. Iedere keer greep ik mis.
    Meestal had ik wel voorraad, maarja als het een week duurt voordat het weer op de planken staat, krijg je op den duur een probleem.
    Dus wij zijn noodgedwongen overstapt op Friso. Die 4 euro verschil verreden wij voor het kruidvatvoeding aan benzine om van filiaal naar filiaal te rijden.... Kruidvat kan mij de rambam krijgen!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ja dat schiet niet echt op nee!
    Wij wonen dicht bij de kruidvat en tot nu toe nog nooit mis gegrepen.
    ( ik klop het nu gelijk even af. Zul je net zien dat ik morgen anders grijp.)

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik was idd in het begin ook nog enthousiast, dat ging later wel over...
    HEb zeker 3 x klachten ingedient bij hoofdkantoor, die vonden het ook zeer kwalijke zaak. Maar dat hielp niet, inkoop beleid hier is gewoon ruk blijkbaar.

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ja dan zou ik ook over stappen.

Maar eh... odet hoe gaat het nu?

6. odet

odet Niet meer actief

tja, ik heb nu bij elke voeding 1 schepje friso extra gedaan (ipv een schepje ander eten)
    en dat ga ik nu opbouwen.
    ben benieuwd of het helpt

7. Writer

Writer Niet meer actief

odet dat kan je wel even proberen , laatste fles laten vallen kijken hoe laat hij dan weer komt , selmen is ook niet wakker te krijgen , soms krijgt hij oim 21 uur laatste fles en gaat slapen tot 6 uur en soms 22 uur en ook om rond 6 uur ochted weer

ik doe nog steeds om 3 en half uur , omdat hij weinig drinkt ook als lang tussen zit drinkt hij max 150 , meestal is het 120 cc , maar verder groeit hij heel goed en gezond dus maak me niet zorgen

8. Writer

Writer Niet meer actief

en nutrix wil ook wel helpen , door de laatste voeding doen kan hij langer slapen ,maar ja dat moet je zelf willen ;)

9. odet

odet Niet meer actief

nutrix?
    wat is dat?
    als ik de laatste voeding laat vallen heeft ie om 19.00 de laatste, dat is wel erg vroeg denk ik.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    nutrix is rijstebloem. Maar dat valt (dacht ik) onder bijvoeding. Wij zijn dat vanaf 4 maand gaan geven. Volgens mij staat er ook 4 maand op de verpakking..

11. odet

odet Niet meer actief

hij is pas 3 maanden, dus dat mag dan nog niet.

12. Writer

Writer Niet meer actief

ik gaf hem rond 3 maanden ook wel nutrix , gewoon kleine theelepel in laatste voeding , ging heel goed ;)

13. odet

odet Niet meer actief

ik ben het nu 2 dgn aan het gebruiken en vandaag moest ik werken dus zat hij bij mijn schoonzus en die vertelde me dat hij moeite had met poepen.
    ik kijk morgen zelf nog even en anders kan ik hier ook weer mee stoppen

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Lastig he!. Je kunt je dan soms zo onzeker voelen. (tenminste ik wel)

15. randi

randi Niet meer actief

ik zou het iets langer proberen aan te kijken odette want het heeft soms wel meer dan 3 dagen nodig voor alles weer netjes is zoals het moet zijn, en als je mannetje eens een dag niet poept is dat zeker nog niet erg hoor, desnoods stimuleer je het effe een paar dagen met de thermometer maar zou toch zeker een week proberen voor je weer veranderd

16. odet

odet Niet meer actief

ook als ie dan meer moeite heeft met poepen?
    elke keer als ik iets anders probeer (in overleg met de ka) dan krijgt ie last van zijn darmen.

17. randi

randi Niet meer actief

ja, als je veranderd met voeding moet je het toch minstens 2 weken de kans geven, 3 is zelfs beter want teveel en te vlug veranderen is ook niet goed voor je kleintje. hij moet natuurlijk de kans krijgen om zich aan de nieuwe voeding aan te passen hé

Deel Deze Pagina