11 weken hoelaat de laatste fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nance83, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    ik vraag me af hoeveel flessen jullie kleine krijgt bij 11 weken en wanneer de laatste? maken jullie de kleine wakker voor de laatste fles of laten jullie de kleine slapen.

lorena krijgt rond 8 a 9 uur haar laatste fles hier doet ze overigens wel een half uur tot drie kwartier over en slaapt dan tot ongeveer half 7, 7 uur, dit zijn 5 flessen, ze slaapt dan lekker sinds een week ongeveer.
    Is dit te vroeg? meningen verschillen hierover, dus weet niet goed wat ik moet graag jullie ervaringen?

2. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Ik heb dit deze week nog aan mijn wijkverpleegkundige gevraagd. Mijn dochtertje is morgen 13 weken en mag op zijn vroegst om 22.00 uur de laatste fles.
    Ik moet mijn dochtertje namelijk ook altijd wakker maken, maar ze drinkt dan wel goed.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik gaf julian om half 11 a 11 uur de laatste fles

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    op die leeftijd gaf ik Soraya om 23 uur haar laatste fles. op een gegeven moment werd ze gewoon niet meer wakker dus hebben we die fles laten vallen. ik kon hem ook niet slapend geven, want dat hield ze haar lippen stijf opelkaar. op die leeftijd kreeg ze ook 5 flessen geloof ik....

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Onze kleine krijgt om 23 uur de laatste fles (is al zo sinds ze een week of 5 is). We kunnen haar de fles meestal niet eerder geven, omdat ze om 20 uur pas de fles ervoor krijgt. Ze krijgt trouwens ook 5 flessen.
    Het lijkt mij persoonlijk niet uit maken of je de fles nou om 21 uur geeft en ze wordt om 7 uur wakker, of je geeft de fles om 23 uur en ze wordt om 9 uur wakker (wat bij ons het geval is..). Als ze maar goed helder wakker wordt..
    We maken onze meid trouwens wel altijd wakker om 23 uur. Ze drinkt de fles dan goed leeg..

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het niet zo vroeg hoor! Ons zoontje is nu ruim 10 weken en krijgt tussen 21.00 uur en 21.30 de laatste fles en trekt hem dan door variërend tussen 6 en 8 uur s'ochtends. Hij heeft dat zelf zo geregeld om op die tijd zijn laatste fles te krijgen nu al zo een 4 weken denk ik.

Waarom zo het te vroeg zijn als jouw meisje er zo goed op slaapt. Komt ze nou steeds om 4 uur dan zou je denken van wel, maar als ze zo goed slaapt tot 7 uur lekker zo doorgaan. Wij maken hem er niet wakker voor hij is altijd al wakker om die tijd

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Als je kindje alert wakker wordt en niet suf is, kun je dat gewoon doen hoor. Ze heeft het zelf zo geregeld. Bij ons was het toen nog om 23.00, maar hij heeft die fles tot 5.5 maand gehad.

Deel Deze Pagina