Hallo, vroeg me af of Jesper al pannenkoeken zou mogen eten? Heb daar zin in... Weet iemand dit? Groetjes
Ik heb remy zodra hij brood at ook een pannenkoek durven geven hoor. Ik deed er geen stroop op ofzo maar smeerkaas of gewoon helemaal niks. Nu krijgt hij als we een pannenkoek eten eerst een potje en daarna een pannenkoek met ene heeeeel klein beetje stroop. Is hier echt een succes. Wanneer het officieel mag heb ik geen idee van eigenlijk
Ik heb rond een maand of 11 pannekoek gemaakt voor mijn zoontje van moedermelk. En sindsdien doe ik het 1-2x p.maand oid.
Jelle heeft vorige week voor het eerst pannekoek gegeten.... Ik heb nog nooit zo snel een pannekoek zien verdwijnen... Ik heb het Jelle niet eerder gegeven omdat ik bang was dat het te vet zou zijn, ik (lees: mijn man) bak ze altijd in maragrine...
Ei mogen ze toch vanaf de 6 maanden? Lianna heeft trouwens vorige week haar tweede keer pannenkoeken eten meegemaakt. Een stuk met rozijntjes, en een stukje met banaan. Ze vond het heerlijk.
ik weet dus wat we morgen gaan eten, pannekoeken ik heb er al heel de week zin in haha en wil dat snoetje van alicia wel is zien.
Bloem (50 gr) met opvolgmelk (100ml), voor 2 kleine pannenkoekjes. Vorige week geprobeerd, maar vooral het fruit wat we erbij gaven was een succes . Volgens mij kan dat als je kindje ook brood mag.
Ik heb ze met gewone melk gemaakt, maar Jelle is wel wat ouder... Sowieso nooit aan gedacht om het met opvolgmelk te doen...
Ik heb gewoon zo'n pak gekocht waar je alleen nog water bij hoeft te gooien. Eigenlijk niet aan gedacht om t met opvolgmelk te maken, maar ja is ook niet nodig denk ik bij Jesper.
Met een maand of 8 heeft ie het voor het eerst gegeten, mmmmm! Gewone melk, geen gedoe hoor. En ei, dat at ie inderdaad al toen ie 6 maanden was,sjorsje als er tenminste geen allergie in de familie voorkomt.
Ik had voor ons zo'n kant en klaar pak waar alleen melk bij hoefde en dat receptje wat ik hierboven schreef vond ik op de site van Friso. Maar wellicht kunnen ze ook wel mee-eten van die gewone mix. Maar omdat daar ook zout enzo in zit heb ik zelf wat gemaakt. Was kleine moeite
toen hij een maand of 7 was heeft onze boef zijn eerste pannenkoek met pasta op, hij had hem zo op. sindsdien krijgt hij zo nu en dan een pannenkoek, vanavond gaan we zelfs uit eten met de familie naar een pannenkoek restaurant, meneer kan dus weer lekker gaan smikkelen.joyce
Hier heb ik altijd gewoon van die kant en klare pannekoeken, even in de magn. en klaar is mama Kylian vind het heerlijk vooral met een beetje stroop of pasta erop. Groetjes anita
Hier zijn pannekoeken ook helemaal favoriet! Heb een tijdje geleden een voorraadje gemaakt en ze gewoon in de vriezer gedaan! Stukje papier tussen alle pannekoeken en je kunt ze zo per stuk uit de vriezer halen! super handig! heb ze van opvolgmelk gemaakt toen! receptje van keukenkikker.nl