honger na buikgriep

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door klavertje77, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    Goedemorgen,

Mijn dochter van 4 mnd heeft vorige week veel minder gedronken ivm ziekte en nu heeft ze deze week berehonger! Mag ik tijdelijk wel over de 1 liter flesvoeding komen of kan dit niet? Om voor deze korte (ga ik vanuit) periode forte te kopen vind ik nogal wat. Heb net wat rijstebloem door de fles gedaan in de hoop dat ze dan wat meer verzadigd blijft en verder ben ik voorzichtig begonnen met wat groente, maar meer voor de smaak.

Ze wordt nu 's nachts wakker en heel vroeg in de ochtend, iedere keer alleen te troosten met eten en dan drinkt ze alsof ze nog nooit wat gehad heeft... :)

groeten Klavertje

2. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    ps: ik vind die rijstebloem niet ideaal, want heb de indruk dat ze daarna zich niet lekker voelt. Wat huilerig en kronkelig, geen krampjes, maar meer overvol ofzo. Had rijstebloem gemaakt met een fles van 165 ml.

3. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Een keertje iets meer voeding is niet erg, maar als dat langere tijd wordt, is dat wat belastend voor de niertjes van je kindje.

Groeten eveline

4. klavertje77

30 apr 2009
    86
    0
    0
    oke, bedankt!

Deel Deze Pagina