Hoeveel flesvoedingen geven jullie nog per dag als je kleine ook begint met een fruithapje? Als je vier flesvoedingen geeft, zonder fruithapje, hoeveel cc geven jullie dan per keer? En wanneer kan je eventueel naar drie voedingen? Thanks voor de antwoorden!
hallo hier be ik net ook begonne met fruithapje, hij krijgt 4x 210 water +7 schep want ik had eerst 200water+6 schep gedaan maar ik kreeg het idee dat hij dit niet genoeg vond.
volgens mij is de norm, dat als je kindje 200 cc groente eet, dat hij dan een fles kan laten vallen. Fruit is extra. En tja, hier wisselt het per dag wat ze aan groente eet en dus ook hoeveel flessen (3, of 3,5 of soms nog 4 ,maar fae is nooit een hele grote eter geweest)
wij hebben lange tijd 4 flessen gegeven en tussen 2 flessen in het fruit en de groente en toen er ook brood aan te pas kwam en of een bordje pap zijn wij 1 fles gaan minderen. (fles van 12 uur)
Wij zijn 2 weken geleden begonnen met groente en fruit. Mijn zoontje eet bijna 200 gr fruit en 3/4 van de 200 gr groente potje leeg, maar drinkt nog steeds 4 flessen. 1 fles gaat vaak niet helemaal op maar hij drinkt het nog steeds graag. Met 7 maanden wordt brood geadviseerd en vaak als zij dat in de middag eten met wat sap/thee erbij dan vervalt de middag fles.