Mijn dochter drinkt nu 7 flessen op een dag. Volgen het cb zou ze er ook 6 mogen hebben. Maar hoe doe je dat? Zal ze op een gegeven moment zelf langer doorslapen tussen de flessen door? Of stuur je het zelf die kant op? Of begin je daar mee als ze doorslaapt 's nachts? Kortom hoe hebben jullie dat gedaan?
We hebben hier hier zelf laten aangeven.. Op een gegeven moment komen ze eerder om de flesjes, en dan kunnen ze weer een maatje groter. Dan kunnen ze vaak weer wat langere tijd tussen de flessen. En dan verdwijnt er soms een fles. Of ze besluiten gewoon om 's nachts langer te slapen, en zo een flesje over te slaan.. Maar met 1 maand zaten wij nog op 7a8 flesjes. Pas rond de 7 weken ging hij naar 7 flesjes, en rond de 10 weken pas naar 6.. Mijn zoontje heeft dus vrij lang kleinere flesjes gehad, omdat hij meer niet wilde drinken, en dit beter uitkwam met zijn slaapritme..
Bij ons verviel de 7de fles met 6 weken toen mijn zoontje door ging slapen. Het gaat dus vanzelf. Heb er nooit iets aan gedaan. Zo hebben we met alle flesje gedaan die in de loop der tijd vervielen. Ze geven het dus zelf aan.
komt vanzelf. Wij zaten voor een paar dagen terug nog op 7 flessen en nu op 5. dit omdat meneertje door is gaan slapen. Ook zijn we naar een osteopaat geweest en sindsdien drinkt hij veel beter en kan grotere flessen in een keer leeg drinken. Toeval of niet, ik weet t niet.