Hoi meiden, wij moeten binnenkort een echo van het hartje laten maken bij onze kleine, in verband met een ruisje bij het hartje. Nu let ik op alle dingen, en het viel mij oh dat je onze uk hard hoort ademen, en ook een soort droge adem zeg maar. Is dit normaal?
Niet herkenbaar, maar heb het wel vaker gehoord, dat kindjes wat harder ademen en of verkouden worden. Denk dat het niet iets is om je zorgen over te maken, maar als je het niet vertrouwd altijd de HA bellen. Succes met de echo, hoop dat het allemaal meevalt.
Hoi Elleke, Hier ademde Femke in de eerste weken ook een stuk harder en sneller. Dat is op een gegeven moment rustiger en minder hard geworden. Weet niet hoe dit eventueel is icm een hartruisje, maar zoals hierboven door Prinsesje14 is gezegd, als je het niet vertrouwd moet je bellen. Succes met de echo, hoop idd dat het meevalt.
Hier hetzelfde incl. Hartruisjd. Niks aan de hand en hoort erbij (volgens ka). Wij hebben de echo gehad en was verder goed.
Ik heb zelf hartruis gehad als baby. Een keertje extra controle maar niks bijzonders. Gaatje in het hart groeide bij mij vanzelf dicht.