Hey, Misschien hebben jullie ideeen.. Mijn beste vriendin zit in een vreselijke rot tijd. Nu kan ik haar verdriet niet wegnemen. Probeer haar zoveel mogelijk te steunen door kaartjes, sms, email en te luisteren. Maar nu ben ik op zoek naar een mooi nummer, waaruit blijkt dat ze de liefste vriendin is die er bestaat en dat ik er altijd voor haar zal zijn. Weet iemand wat?? Of anders een mooi gedicht?
Kom maar bij mij van Marco Borsato. Heb ik zelf heel veel mee gehad in een moeilijke periode, en nog steeds krijg ik er een brok van in mn keel als ik het hoor. Of 'pak maar mijn hand' van Nick en Simon.
YouTube - At Your Side The Corrs Hiervan heb ik de tekst voor mijn beste vriendinnetje in een collage met foto's verwerkt omdat ik haar hetzelfde wilde laten weten....
Won't last a day without you - Carpenters Vind de tekst erg mooi, zeker als ze even door een dipje gaat.
You've got a friend. Vooral deze uitvoering is mooi ( Celine Dion, Shanaia Twain, Carole King and Gloria Estefan) YouTube - You've got a Friend - Celine dion, Shanaia Twain, Carole King and Gloria Estefan.