Ik ga straks gehaktballen maken en kom net bij de winkel vandaan en realiseer me dat ik het beschuit vergeten ben. Kan het ook zonder? Ik heb echt geen zin om weer terug te gaan. vooral Martijn een dwarse bui heeft vandaag. En vriendlief heeft z'n portomonee niet mee. En als hij thuis komt heeft hij HONGER!
Je kunt ook een boterham in de oven hard laten worden en dat verkruimelen door de gehakt. En volgens mij kan het ook best zonder.
Zonder is het niet zo heel lekker. Maar met paneermeel of een broodje had laten worden in de over/grill kan ook. Het is alleen niet te vergelijken met beschuit er door, da's gewoon veel lekkerder...
Maar jullie doen dit neem ik aan ook dan zonder zakje Silvo? Want ik gebruik altijd gehaktkruiden en daar zit alles al in verwerkt, alleen ei moet er dan nog in.
Ik wel ja, alleen gekruid gehakt met paneermeel. Vind jij zelf kruiden lekkerder? Ik heb het weleens gedaan voor mn dochter 1 was, maar kreeg altijd hier en daar een kruidige hap en dan weer een flauwe
Ik heb geen paneermeel.. Wel gewone meel. Ik probeer het denk ik met een geroosterde boterham. En aardappelzetmeel heb ik zeker ook niks aan? Pff wat een keukenprinses ben ik toch haha!
ja ik vind de kruiden wel lekker. Maar om dat te voorkomen, moet je het gewoon langer kneden zodat alles goed gemengd is.
Ja en dan ben in nu dus wel benieuwd welke kruiden Gebreuken jullie Of als vers wat doen jullie er door heen
Ik doe meestal ongekruid gehakt, daar beschuit door heen, zwarte ketjap, veel curry, wat zout en peper, nootmuskaat, met als resultaat heerlijk wat pittigere gehaktballen.
Mijn moeder maakte het altijd met oud brood. Daar een ei doorheen en dat door het gehakt. Ik doe het ook zo als het kan, anders rooster ik gewoon 1 of 2 sneetjes brood.
er zijn al een aantal topics over gehaktballen, maar ik doe het zo: gehakt, eitje,beschuit, stukjes ui en italiaanse kruiden erin, ook peper, zout en paprikapoeder.
gewoon een zakje van de silvo met een ei. Wel kneed ik niet maar mix het met de mixer met die haken en dan wordt het erg lekker stevig en is het prima gemengd.
Uiteindelijk heb ik twee sneetjes brood geroosterd en lekkere kruiden erdoor gedaan en twee eieren. En ze waren heerlijk! Uitje doe ik meestal ook maar dat was ik vergeten, maar ik mistte het niet.
ha, het is gelukt zie ik; mijn man gooide er uit nood eens een handje cheesoion chips door ipv beschuit .... errug lekker!
ik ben het ook wel eens vergeten maar heb ik het dan gewoon even bij de buren gevraagd Meeste mensen hebben toch wel beschuit in huis...