Vage verschijning kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by AstridDi, Jul 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik zit nu 2 dagen voor mijn NOD en heb vanmiddag een kruidvat test gedaan (2 voor 5,-).
    Gewoon met middagurine dus.

En na 2 minuten bleek er een soort van schaduwlijn te verschijnen op de plek van de test-streep.
    En deze staat er nog.

Ik kan absoluut niet zeggen dat hij roze is, maar er staat wel iets "raars" een soort van schaduw/verschijning. Zeker als je een beetje draaid met de test.

Is dit nu positief of hoort dit gewoon bij deze testen? (voordruk lijntje waar het roze moet worden als hij positief is)

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb je een foto? Dan kunnen we met je mee kijken. Ik kan je wel vertellen dat mijn kv 2 voor 5 testen altijd witter dan wit blijven als ze nega zijn.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als het geen duidelijk teststreepje is en niet roze van kleur, dan moet je de test als negatief beschouwen. Ik zou over twee dagen nog eens testen, als je dan nog niet ongesteld geworden bent.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Heb nog nooit vage lijntjes op de goedkope kruitvattest gehad. Ik heb weleens gehad dat ik een wit streepje kreeg na verlop van tijd. Waarschijnlijk teveel urine erop gegooid.
    Bij deze zwangerschap had ik op de eerste test ook een heel vaag schaduwtje wat ik als negatief beschouwde. Paar uur later was het overigens wel beter te zien. Een paar dagen later weer getest en was het een duidelijke roze streep. Achteraf gezien had ik de eerste keer veels te vroeg getest (wist niet wanneer mijn eisprong was en had getest op 8 dpo).

5. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het niet nog te vroeg om te testen? Dat er daarom geen duidelijke streep is?

6. Duna

Duna Niet meer actief

Je kunt er alleen maar achter komen door de test nogmaals te doen met ochtend urine of gewoon over een paar dagen nogmaals te herhalen. Ik denk dat niemand hier met zekerheid kan zeggen dat wel of niet zwanger bent. Ik heb deze test zelf ook gebruikt om te ontdekken of ik zwanger was en bij mij was het een erg dikke streep!

7. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Een streep is een streep, licht of donker.

8. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook, bij deze en vorige zwangerschap. Echter, ik test pas na 4 dagen overtijd.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niet helemaal, hij moet wel roze zijn anders telt het niet.

over een paar dagen nog eens testen, succes!

10. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik heb het nog nooit gehad met kv test bij mij was die of wit of een streep en ik teste ook voor me nod positief gewoon over een paar dagen nog is testen sucees

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik teste met die test de 1e zw 3 dagen voor NOD posi en de 2de zw 4 dagen.. beide zag je, ook al was het maar heel licht een roze streep.. vorige week natuurlijk ook getest en ik zag ook voor het eerst een soort indrooglijntje ik denk ook te veel urine(eerder nooit gezien bij de kv testen).. gelukkig wist ik hoe een posi zw eruit moest zien anders had ik msischien ook wel getwijfelt..
    wat ik kan zeggen is dat hij echt roze moet zijn, een witte of gele lijn klopt niet :)

Share This Page