vast zetten in kinderstoel

Discussie in 'Verzorging' gestart door noa80, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb even een vraagje, ik heb een houten kinderstoel, nu zakt Yara nog iedere keer helemaal scheef, dus ik heb een los tuigje gekocht. Deze moet in de kinderstoel kunnen maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat tuigje aan de kinderstoel moet bevestigen?
    alvast bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kan je dochter wel al goed zelfstandig zitten? Heb je er een verkleiner in gedaan, want het tuigje gebruik je meestal meer om te voorkomen dat je kindje gaat staan zodat hij/zij er niet uit kan vallen. Ik zou er eerder een handdoek bijdoen mits je dochter kan zitten, anders kun je beter nog even wachten.

bevestigen van het tuigje: welk merk stoel heb je, want dat is wel handig om te weten ;)

3. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze kan nog niet helemaal goed zitten maar het wipstoeltje vindt ze ook niets meer. Ik moet toch iets als ik haar eten wil geven. Er zit ook al een verkleiner in de stoel.
    Het merk van de stoel ik zou het echt niet weten, volgens mij is het een merkloze. Het is zo'n stoel die je later als tafel en stoel kan gebruiken.

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zit met hetzelfde probleem hier ook een houten meegroei stoel en dochter gaat ook scheef zitten kan dat ook nog niet zelfstandig maar zo scheef laten zitten is niet zo goed denk ik dus mijn dochter moet van mij nog in de wipstoel en dat vind ze gelukkig niet erg

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn zakte ook altijd onderuit in zulke stoelen...zelfs toen hij al zelf ging zitten.'
    Wij zetten alijd een kussentje achter de verkleiner...dan zitten ze wat dichter bij het blad en zakken ze niet weg.
    Nu gaat het goed zonder...maar we hebben dat echt wel een poos gedaan.

Deel Deze Pagina