10 maanden en geen stukjes meer willen eten

Discussie in 'Voeding' gestart door bumpie, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Ons dochtertje wil opeens geen stukjes meer eten. Vorige week een topic geopend dat ze geen brood wil eten maar nu is het dus ook met het warme eten. Ze at gewoon altijd vers en gewoon geprakt nu wil ze dat dus niet meer. Zit er een iets te groot stuk in dan spuugt ze het uit en wil daarna helemaal niets meer en slaat boos je hand weg. Ook zelf een koekje, soepstengel, stukje groente/fruit wil ze niet ze gooit het op de grond.

Ze at altijd de 8 maanden potjes heel goed. Die kreeg ze altijd op zondag, rest van de week vers. Maar nu wil ze dus de potjes ook niet meer:( 1 klein stukje en ze stopt met eten. Alleen haar flesjes melk/pap gaan op en gewoon drinken.

Is er een sprongetje met 10 maanden of iets anders? ik weet het ff niet meer...... Iemand een tip????? alle tips met betrekking tot brood eten heb ik geprobeerd maar helaas niets werkt.:(

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier was dat ook vanaf de 10 maanden. Nu begint het beter te worden. Dus duidelijk de 11 maanden sprong. Ik geloofde daar nooit in nou zo duidelijk als ik heb meegemaakt pf slapeloze nachten enzo.
    En nu is het een klein doordrammertje krijgt ze haar zin niet krijst ze word boos en vervolgens gaat ze plat op de grond liggen. Hahaha kleine dramaqueen

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

Maar wat heb jij toen gedaan? alles pureren of toch blijven aanbieden en wil ze niet meer dan maar niet meer eten?

slecht slapen ook heel erg.. 23.00 's avonds word ze altijd wakker sinds 2 weken.... en dan zo;n drama maken:(

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja wij bleven gewoon aanbieden en idd dan duwde ze de lepel weg. Ik heb dan een keertje haar arm vastgehouden en kreeg het wel in haar mondje dan at ze weer een paar hapjes om dan weer niks te willen.

Ik heb ook een tijdje wat extra melk gegeven dat wilde ze dan wel maar ook niet de volle fles.

Ja hier dus ook ze sliep al vanaf 3 weken door. Maar sinds dat sprongetje dus niet meer. Om acht naar bed en dan word ze rond elf half twaalf weer wakker. Tot 4 dagen terug was het nog veel erger haha om 1 om 3 en om 6 klaar wakker.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh ja brood wilde ze ook een tijdje niet toen gaf ik haar een boterhammetje met heel dun smeerkaas en een boterhamworstje erop. Gewoon in haar handen en dan deed ze het wel.

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

brood in haar eigen hand wil ze ook niet. Dan doet ze het in de mond trekt een vies gezegd en gooit het weg:(

vind het zo zielig wil graat dat ze goed eet. Ze is wel hollands welvaren dus kan nog wel iets hebben ze zit om +2 lijn kwa gewicht al sinds haar geboorte en op de +1 lijn kwa lengte.

Deel Deze Pagina