Mijn zoontje is deze week inmiddels zover gekomen dat hij hapjes goed eet. Ik heb hem nu telkens 25 - 50 gram aangeboden. Ik denk dat hij nu wel meer lust. Dus ik kan langzaam wat meer gaan geven. Ik maak de hapjes vers, maar hoeveel geef je dan uiteindelijk?
Ik ben begonnen met die 2 eetlepels maar dl vond het erg lekker. Heb dus als snel 125 g gegeven (heb even gekeken naar de inhoud van een potje) vanaf 6 maanden ben ik dat gaan uitbouwen tot 200 g.
Ik hield inderdaad ook de inhoud van een potje aan, dus 125 gram. Vanaf 6 maanden hield ik 200 gram aan.
Hier at dochterlief ongeveer 100 gram groente en 100 gram fruit. Na 6 maanden is de groente 200 gram geworden, fruit nog steeds 100gram.
En als je kindje niet de hele hoeveelheid neemt...niet opdringen. Je kindje stopt vanzelf als t genoeg heeft
Zl eet inmiddels 75 gram met gemak weg. Hij zou nog wel meer willen, maar denk dat ik het nog even zo hou. Over een tijdje maar weer langzaam verder opbouwen. Nu ook met fruit begonnen, ook dat gaat er goed in.