Via Google word ik niks wijzer en op het CB heb ik ook geen duidelijk antwoord gekregen. Vanaf welke leeftijd mag brinta oid gegeven worden ipv bambix? Mijn zoontje wordt over een paar weken 1. Heeft iemand een idee?
Maakt dat uit dan? Ik ben op een gegeven moment (volgens mij net na haar 1e verjaardag) Bambix gaan gebruiken in haar ochtendfles, en sinds een maand of 2 eet ze gewoon brood 's ochtends. Ben nooit op Brinta over gegaan hoor. Waarom zou je?
Bedankt voor jullie reacties, al is het niet echt een antwoord op mijn vraag Mijn man eet regelmatig brinta en we vroegen ons af wanneer we dat onze zoon mogen geven. Ik heb ook gevraagd naar het zout op het cb, maar daar kreeg ik als reactie dat er meer zout in een boterham zit dan in een bordje brinta?
Mijn dochter is bijna 14 maanden en ik maak haar laatste pak ochtendpapje op en dan gaat ze naar een boterham 'smorgens Brinta nooit gebruikt,maar vanaf 1 jaar mogen ze in principe alles eten dus ook brinta
Ik lees mee. Ik ben benieuwd naar wanneer ze Brinta en havermout mogen. Dat laatste eten wij zelf namelijk dus wel zo makkelijk En iemand zegt hier waarom zou je? Nou omdat je afwisseling kunt geven. Ik eet ook geen brood 's ochtends hoor. Brood eet hij al en hij vindt pap echt heel lekker. Geldt misschien ook voor kindje van TS
Bedankt voor jullie reacties! Vrolijkheid, ik heb gisteren boodschappen gedaan en ook brinta meegenomen. Achter op het pak staat dat kinderen vanaf 1 jaar het mogen hebben. Problem solved
Brinta mag vanaf 1j inderdaad (in een portie zit trouwens ongeveer evenveel zout als in een gemiddelde boterham, zo'n 0.3 à 0.35g). Havermout mag al iets eerder, rond de 10 maanden, maar zoontje eet hiervan sporadisch al een hapje mee met mij en dat gaat goed.
had het mn zoontje ook gegeven met 1 jaar maar was ermee gestopt omdat als hij op de helft was het al cement was geworden haha ben gewoon een boterham gaan geven s 'morgens.