Hoe veel beweging/kracht bij 29 weken ( zorgen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koekjeerbij, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Ik ben nu 29 weken zwanger en voel normaal de baby goed. Niet zo als sommige beschrijven echt heftig....mijn buik gaat niet op en neer aan de buitenkant en ook mijn ribben blijven bespaard nog.
    Zo hoog uperhoud nog niets gevoeld. Mijn buik is ook niet zo groot en ik draag vrij laag.
    De placenta ligt wel voor, met 28 weken pret echo gehad en toen zagen we duidelijk de voetjes boven mijn navel tegen mijn buik aan drukken maar ik voelde niets ( placenta zat daar ook)

Maar goed, gisteren amper tot niets gevoeld.....ook toen mijn vriend savonds contact maakte ( we doen hapono begeleiding) hij zie wel de baby te voelen schuiven, heel subtiel en wat harde druk. Ik was te gespannen denk om iets te voelen. Maakte me zorgen en de angelsound gepakt. Had meteen ene hele duidelijke en krachtige hartslag gevonden....

Niets om me zorgen over te maken dus? Vanmorgen nog steeds niets gevoeld maar voel tot op heden zo ie zo niet heel de dag de baby.
    Heb maandag weer afspraak bij de Vk, gewoon afwachten tot dan en t vragen aan haar of toch ff bellen voor de zekerheid...

Hoe is jullie ervaring met beweging rond deze tijd?

2. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voel ik ze soms een paar keer per uur, maar ook soms een dag of 2 maar een paar keer per dag en net als ik me na 2 dagen zorgen ga maken is ze weer volop aanwezig! ik weet ook niet hoe dat kan, soms denk ik wel eens ze is aan het uitrusten van 2 dagen rommelen:D

Maar vooralsnog als je iets niet vertrouwd gewoon je vk bellen, daar zijn ze voor!

3. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Ik heb ergens gelezen dat als je op je zij gaat liggen de baby geprikkeld wordt dus dat heb ik geprobeerd en inderdaad gewoon op je zij en beetje op je buik dan krijgt hij/zij het krapper en reageert het wel.
    EN de ene is stiller dan de andere dat zul je later ook terug zien in KDV of school sommige zijn lekker rustig andere stuiteren de tent uit:)

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    snap precies waar je je zorgen ove maakt!
    bij ons is beebje altijd heel druk geweest vanaf het moment dat ik haar kon voelen bewegen maar sinds een weekje is ze heeel erg rustig.
    ben er zelfs voor naar het zh geweest omdat ik haar een hele dag niet voelde, daar een ctg gehad en alles was goed.
    lag er nog niet aan of ze begon giga te schoppen en te doen.
    maar vanaf die tijd is ze echt een stuk minder druk als daarvoor, kan natuurlijk met de ruimte te maken hebben he want hoe verder je in je zwangerschap bent hoe krapper de baby's ruimte ook word.
    als ik nu een hele tijd niks voel dan luister ik even met de angelsound en ben ik weer een beetje gerust gesteld.
    maar vertrouw je het niet echt contact op nemen met je vk of het zh daar zijn ze voor. en beter 10 x te vaak als 1 x te weinig moet je maar denken!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.249
    6.770
    113
    Ik zou wel even bellen met de VK. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja ik weet het ook niet goed, in geval van twijfel altijd bellen toch. Ik heb me ook wel eens zorgen gemaakt, maar over het algemeen voel ik de beeb heel goed en flink schoppen. Mijn buik gaat nu ook alle kanten op, maar mijn beeb draait ook nog veel.

Deel Deze Pagina