Dag dames, Ik ben bijna 19 weken zwanger. Ik ben zojuist gedoucht en zag net dat er een soortvan wit spul op mijn linker tepel zit. Precies in het midden. Het is overigens niet vochtig, maar droog. Weet iemand wat dit is? Mijn linkerborst jeukt ook erg en mijn tepel is aan het vervellen Liefs
Dank voor jullie reacties! Is dat trouwens normaal, toch redelijk vroeg in de zwangerschap? Ik heb het net met een toiletpapiertje weggehaald.
Ja hoor, de een heeft t wat eerder als de ander. Bij mij begon t ook rond jouw termijn en nu zijn t niet altijd meer kleine beetjes opgedroogde melk haha van de week werd ik bijv wakker en zat mn hele arm, borst en een stukje van mn laken eronder...oeps!
Dit heb ik af en toe ook. Dat is echt die melkaanmaak. Een goed teken denk ik dat dat allemaal goed werkt.
Ik denk idd ook melk. Ik had het ook bij dat termijn. Heel af en toe een klein druppeltje. Als ik engeltje haar verhaal lees wordt het misschien dus nog wel erger! Mijn man durft nu al niet meer in de buurt te komen haha