As woensdag de 28e krijg ik de eerste echo.....Voor de meesten een fijn en mooi moment, maar om heel eerlijk te zijn zie ik er enorm tegenop. Ik vind de allereerste echo altijd al heel griezelig, gewoon omdat je niet weet of het hartje wel klopt, en of het kindje wel op de goede plek zit, etc. Maar nu vind ik het dubbel zo eng. De laatste echo die ik gehad heb, was van ons overleden kindje, na 2 goede echo's te hebben gehad bleek dat onze L* heel plots overleden was.... En ook al is het fijn als we deze keer weer een kloppend hartje mogen zien, (daar hopen we op) toch komt er ongewild een boel herrinneringen naar boven van de laatste keer Willen jullie voor ons duimen?
Mijn duimen draaien ook! Verdrietig dat jullie dit hebben moeten meemaken. En dan zul je een echo ook nooit meer op een 'onbezonnen' manier beleven. In ieder geval hoop ik op een mooie echo!
Ik duim ook! Wat heftig en verdrietig zeg. Toevallig heb ik woensdag ook mijn eerste echo. Ik heb alleen nog nooit een fijne en goede echo gehad.. Alleen maar ivm miskramen.. Dus ik knijp hem enorm! Ik kan me gewoon geen voorstelling maken hoe een echo ook leuk kan zijn
Voor jou dus ook een superspannende dag woensdag! ik ga voor jou heel hard duimen dat je deze keer een goede echo mag hebben! Hoe laat moet jij?
Het wordt dan iedere week spannend hier, aangezien ik tot de 15e week, wekelijks gecontroleerd word. En hoewel het wel prettig voelt dat dit kindje goed in de gaten wordt gehouden en dat we wekelijks zien hoe het gaat (ipv maandelijks) voelt het ook best beladen om iedere week naar het ziekenhuis te moeten.
Ik mag om half 3.. Dus moet iets langer in spanning zitten als jij. Wel fijn elke week een controle! Maar o zo spannend! Ik hoop dat je de 15 weken zonder problemen gaat halen! En ja.. Zeker spannend.. Ik weet ook totaal niet meer wat ik voel.. T komt goed, t is niet goed.. Gek word je er van! Maar.. Over 2 dagen rond deze tijd is het allemaal achter de rug
Wat verdrietig Hoop op een heel mooi moment voor jullie, en daarna natuurlijk een geweldige verdere zwangerschap. Linoo, ook voor jou natuurlijk! Succes!
Ik ga ook voor jullie beiden heel hard duimen !! Laten jullie het alle twee weten hier in het topic hoe het gegaan is ??
Mammabri: ik zal voor je duimen. Is er reden om aan te nemen dat wat jullie eerdere kindje is overkomen, zich herhaalt? Hoe dan ook een spannende tijd. Hou je taai.