ik doe het wel elke dag... savonds laat ik het badje leeglopen en doe er ffe wat afwasmiddel in beetje schrobben en hij is klaar voor de volgende dag maar als je echt een hele grote hebt zou ik er een dekzeil overheen leggen... maar langer als 2 dagen zou ik het niet doen... gaat stinken en is niet echt hygienisch denk ik.....
Ik laat hem ook elke avond leeg lopen, alleen hebben wij niet zo'n grote. In jouw geval zou ik ook gaan voor chloor tabletten of zo. Kennissen van ons hebben een heel afzuigsysteem erop gezet.
ik heb een grote, en die staat 2 maanden soms wel 3 ik heb er ook een pomp bij en een chloordrijver erin en iedere nacht gaat de pomp 5 uur aan (nachtstroom) en savonds een dekzeil eroverheen de meiden hebben er hier al veel plezier van gehad. Op de camping heb ik een klein badje, dat ververs ik iedere dag.
Wij hebben maar een kleintje en die laat ik elke dag leeglopen. Anders komt er zo'n vies glibberig laagje op de bodem en idd, het water wordt snel vies met zand, gras ed.
Ik heb zo een schelp, maar dochter vind het leuk om vanuit de zandbak naar de waterbak te gaan dus dat water gaat maar een dagje mee
Toiletten en buitenkranen gaan hier op regen- en grondwater (Belgie). Wij verversen hier dan ook elke dag.
Als kleine kinderen erin spelen; elke dag. Als het voor dieren is; om de dag of 2 en afdekken. In zwembaden zit chloor en weet ik wat. Ik vind het zo smerig om het water erin te laten staan... met deze warmte is het al snel een broeiplaats voor smerige rommel.
Elke dag nieuw in de blauwe schelp, mijn kereletje heet net zo veel lol in een klein laagje water dan in een grote hoeveelheid water...